Kleivis Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Holder på med et litte bakgrunnsbilde og trenger litt innspill for hvilken retning eg skal gå. Hva ser best ut? Med eller uten stjerner? Andre innspill taes også imot med takk. Stjernene kommer nødvendigvis ikke til å se sånn ut. Nå tok eg bare en type og copy paste over hele linjen. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) hmm....vanskelig valg Men etter jeg så med stjerner, synest jeg det uten stjerner vart tamt....så jeg sier med Endret 23. mars 2009 av klxm Lenke til kommentar
Gilen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Uten... hvis du skal ha de med, er du nødt til å gjøre de mindre genererte.. du kan bruke http://strangeprogram.deviantart.com/art/W...Night-108147679 http://strangeprogram.deviantart.com/art/Astronomy-97409466 som inspirasjon? Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 stjernene er ok de, men en ting som irriterer meg mer er den rosa pixelgrafikken på hennes venstre side. Dette blir for hardt mot den ellers myke komposisjonen og bilde generelt. Mener jeg da... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Enig med emero her jeg. Det rosa på siden hennes forstyrrer for mye Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det blir nok med stjerner, men mye flere og mindre genererte som Gilen sier. Er flere som har kommentert det rosa på venstre side men eg syns faktisk det ser bedre ut med enn uten. Lenke til kommentar
mryia Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg stemmer for med stjerner. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ny version. Noe mer eg burde gjøre/forandre? Ser det ferdig ut? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Fin den nye versjonen du har kommet med Men jeg må si at jeg synest det rosa opplegget på venstre side ser litt rart/upassende ut. Det passer ikke helt inn med den myke lillafargen. Men det er jo bare slik jeg ser det Lenke til kommentar
kattis Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg stemmer for med stjerner! var veldig kult, sprita opp bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå