Gå til innhold

[Løst

Anbefalte innlegg

Må si jeg ikke forstår stort av hva du sier. Men jeg skal prøve.
Ja fårstår nå... er dette bra: ? ? ?

Men hvordan ville du fordelt dette? 10g som tilskudd til frokost, 20g før trening, 30g etter trening, 20g på kveldstid?

Dette kan jo gå. Men det er heller ingen fasit på dette. Du kan ta tilskudd til proteinfattige måltid. Du trenger ikke ta protein til en kylling/fisk/kjøtt-middag. Her får du alt du trenger, og mer attpåtil.

Du kan også erstatte 20g proteinpulver med 2-3 kokte/stekte egg.

I tillegg er det ikke stor vits å ta 30g etter trening, da 20 er tilstrekkelig. Ta 10 før og 20 etter du. Resten fordeler du som tilskudd til proteinfattige måltider.

På hviledager gjør du akkurat det samme, bare at du fordeler de 30 grammene fra treningen på måltidene istedenfor.

okay:) men like mye proteiner på dager jeg ikke trener også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg ikke forstår stort av hva du sier. Men jeg skal prøve.
Ja fårstår nå... er dette bra: ? ? ?

Men hvordan ville du fordelt dette? 10g som tilskudd til frokost, 20g før trening, 30g etter trening, 20g på kveldstid?

Dette kan jo gå. Men det er heller ingen fasit på dette. Du kan ta tilskudd til proteinfattige måltid. Du trenger ikke ta protein til en kylling/fisk/kjøtt-middag. Her får du alt du trenger, og mer attpåtil.

Du kan også erstatte 20g proteinpulver med 2-3 kokte/stekte egg.

I tillegg er det ikke stor vits å ta 30g etter trening, da 20 er tilstrekkelig. Ta 10 før og 20 etter du. Resten fordeler du som tilskudd til proteinfattige måltider.

På hviledager gjør du akkurat det samme, bare at du fordeler de 30 grammene fra treningen på måltidene istedenfor.

ok takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...