Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tv med windows media center, ingen tjenestetilbydere?

Anbefalte innlegg

hei, har kjøpt ny pc og har tv dekoder på pcen min. fikk med en mobil tv antenne og en omformer slik at jeg kan bruke kabeltv`n på pcen. men når jeg har plugget den i pcen så står det at det er ingen tjenestetilbydere? Er det noe jeg mangler? eller er det noe jeg ikke førstår? har en HP pavilion dv7 1195 eo.

Endret av Krofarn89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Underfundig. Du må selvsagt konfigurere programvaren som fulgte med TV kortet til å motta kanalene dine. Regner med i den sammenheng at du har digital TV installert? Du kan også prøve å rekonfigurere driverne.

Hvordan programvare bruker du?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
det står at den skal gjøre det selv, men som alt annet microsoft har en finger med i, fungerer det vel dårlig. Har du noen forslag hvordan andre program jeg kan bruke?

Minner også om kategorien TV-Kort, prøv i nevnte kategori om ingen skulle kunne hjelpe her. Har dessverre liten erfaring med dette. År å dag siden undertegnede hadde TV kort i maskinen. Beklager.

Skulle gjerne hjulpet.

Den gangen undertegnede hadde et TV kort i maskinen sin var dette et analogt Hauppauge! WinTV-PVR-150, dette måtte man konfigurere lenge før det fungerte skikkelig. Brukte den medfølgende WinTV 2000 programvare for å se TV, men dette fungerer kun med kort fra Hauppauge!, så om ditt kort er fra en annen produsent kommer du ingen vei. Jeg vet Pinnacle har et bra programmer, men disse er dyre.

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...