SpecialForce Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg vurderer å kjøpe en DSI når de kommer. Har dessverre hørt at DSI er regionlåst og ikke har GBA-Slot. Finnes det muligheter for å spille av GBA-Spill allikevel? Det jeg vurderer er en flashcart og da legge over spill på denne samt kjøpe vanlige DS-Spill. Vil jeg har noen problemer med dette? Hva kan jeg gjøre med regionlåsen på DSI-maskinen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er vell bare DSI spillene som er regions låste, ikkje vanlige DS spill Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er vell bare DSI spillene som er regions låste, ikkje vanlige DS spill Skogslik speaks the truth. Det er kun DSi-spill som er regionlåste. Dette gjelder stort sett for de nedlastbare spillene(DSiWare). Det skal også komme kort-baserte DSi spill, men når og hvor mange det blir vet vi ikke. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ok. Har det kommet noen løsning på GBA-Spill og er den europeiske DSI maskinen ute? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Regner med at man kan laste ned gbaspill fra dsiware etterhvert... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ok. Har det kommet noen løsning på GBA-Spill og er den europeiske DSI maskinen ute? Tror DSi kommer hit i Juni. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nye DSi spill? Hva er spesielt med disse forhold til DS? Det funker altså ikke på vanlig DSL? Mange skriver at det skal komme 3. april. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hva snakker du om? For min del snakker jeg om at nye DSI spill har regionlås. Regner med at man kan laste ned gbaspill fra dsiware etterhvert... Det kommer nok til å skje, men jeg vedder på at folk som har mange GB-spill ville bli irritert. Tross alt så finnes ennå pokemon spillene (de gode) på Gb cartridges Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg snakker om skal det komme egne spill tilpasset DSi. Og lurer hva som er spesielt med disse spillene. Slutter dem å lage DS spill? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 De nye DSI spillene vill ta nytte av kamera og de nye funkjsonene som er på DSI, og nei, dem vill nok ikkje sutte og lage `vanlige` DS spill Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Slutte å lage vanlige DS-Spill ville være ekstremt dumb av Nintendo. Men mulig Nintendo i fremtiden ville lage spill som passet til begge konsollene, men mulig at noen funksjoner i fremtidige spill da vil bli deaktivert for DS-Eiere. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ok. Har det kommet noen løsning på GBA-Spill og er den europeiske DSI maskinen ute? Tror DSi kommer hit i Juni. Dsi kommer neste fredag, altså 3 april.. Venter på den selv.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Har DSI GBA-løsning ? Tilbehør eller lignende?= Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den har ingen GBA løsning nå vertfall. Om det kommer er vell tvilsomt og. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg forhåndsbestilt og betalt for en svart nintendo dsi 1700 kr på elkjøp. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tviler sterkt på at 'vanlige' DSl spill går helt ut, da de mister blant annet meg som kunde i en tid. Jeg vil nok vente å kjøpe DSi en stund, og heller vente til prisen går ned. Fikk min DLlite til 750kr ny og ser ikke helt vitsen med å oppgradere (om ikke det kommer veldig mange 'dsi spill' Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 DSi med en pirslapp på 1700 kr er alt for dyrt.Men vurderer å bytte inn min DSl men tre gammle drit spill for en DSi, for 399kr på Game. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da er du for seint ute, disse tilbudene gjelder alltid kun til release. Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da er du for seint ute, disse tilbudene gjelder alltid kun til release. Ehm... nei,var inne på Game i Bergen i går og snakket med kassedama,hun sa at hvis jeg kom innom i morgen skulle det gå helt fint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ehm... neivell. Var hvertfall den beskjeden jeg fikk hos Game Lørenskog. Edit: Dette var butikkansvarlig også, så ikke vet jeg hvem som har rett. Endret 7. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå