Gjest Viking.er.best Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg går i 1.klasse på videregående skole og har blitt godt kjent med ei utrolig flott jente. Jeg tenker på henne hver dag og min store drøm er å bli sammen med henne Det ville gjort livet mitt helt fantastisk herlig! Hun er kjempehyggelig og ganske så populær blandt andre gutter! Vi snakker sammen hver eneste dag og har det morsomt, syntes jeg. Men utover det føler jeg ikke at det er noe mer, eller er det det? Hun virker veldig glad i meg på mange måter. Ser på meg, smiler til meg og mange sier hun har et godt øye til meg Vi går i samme klasse så kan ikke unngå å prate med henne! Men utover kontakten på skolen er det ikke så mye annet. Jeg prøver å kontakte henne på mobil, facebook og skype blant annet. Jeg får svar på facebook og skype, men hun svarer stort sett aldri på meldingene jeg sender til henne. Syntes det er ganske så rart da hun virker veldig glad i meg på skolen? Er dette bare en falsk følelse fra min side eller oppfører hun seg på en "jentemåte" jeg ikke evner å forstå mot gutten hun har et godt øye til? Hun tar aldri kontakt på hverken skype eller mobil, og det er alltid jeg som må ta initiativet Jeg vil ha ærlig svar fra dere. Dere avgjør faktisk hvordan jeg skal takle dette problemet videre de neste ukene. Hadde vært flott med gode svar, takk på forhånd Hvis hun har et godt øye til meg. Hvorfor prøver hun ikke å ta kontakt uten for skolen? Vil dette automatisk si at jeg ikke har sjanse hos denne fantastiske jenta? Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut om hun liker meg eller ikke? Hva tror dere om sjansen for at det blir oss? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan ikke du ta kontakt på fritiden da? Hvis du sender henne en meldig og spør om dere skal finne på noe en dag vil det kanskje utvikle seg og du finner kanskje ut om hun liker deg eller ikke. Eller var det sånn at hun ikke svarer på meldinger? Det kan jo være at hun ikke har penger på kortet etc, men er vel ikke akkurat et bra tegn. Lenke til kommentar
Gjest Viking.er.best Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan ikke du ta kontakt på fritiden da? Hvis du sender henne en meldig og spør om dere skal finne på noe en dag vil det kanskje utvikle seg og du finner kanskje ut om hun liker deg eller ikke. Eller var det sånn at hun ikke svarer på meldinger? Det kan jo være at hun ikke har penger på kortet etc, men er vel ikke akkurat et bra tegn. Hun har penger på kortet og hun svarer ikke på meldinger. Er vel ikke det lureste å spørre om vi skal finne på noe når hun ikke svarer på meldinger ellers? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hun virker litt kjølig, og det kan virke som du allerede er godt plassert i venne-sonen hennes. However, det er ikke 100% sikkert, og det eneste du kan gjøre for å finne ut av det, er å ta mer initiativ og vise interesse og intensjoner. VIS henne at du er intressert i henne som mer enn en venn. Kroppspråk, kroppskontakt og subtile hint er veien å gå. Behandler du henne som ei venninne, så er det akkurat det hun vil ende opp som. Behandler du henne som en kommende kjæreste, så er sjangsene større. Det viktigste er at du ikke går rundt grøten her. Vær direkte og selvsikker i det du gjør.. Kun fantasien som setter grenser. Eneste du IKKE under noen omstendigheter skal gjøre, er å fortelle henne med ord hva du føler. Det er en av de sikreste måtene å miste jenta på, og sånnt funker kun på film. Vis henne hva du føler, men ikke si det. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå