Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Første bil for ein som berre vil komme seg sikkert fram?


Anbefalte innlegg

Hei,

Som emnetittelen tilseier treng eg hjelp til å velje min eventuelle første bil. Dei viktigaste forutsetningane er sikkerheiten, valuta for pengene, samt billigst mogleg i drift. Er tilnærmet blank når det kjem til bil - og vil berre ha ein allsidig og god reisevenn eg kan stole på. Forstår at japanske biler er eit god førsteval for å oppfylle desse krava?

Penger er det stramt med, å eg tenkjer å ikkje broke så mykje meir enn 20 000. Dersom ein bil til 25 tusen er hundreogfemti gonger bettre enn ein til 20 legg eg naturlegvis godvilja til..

 

Ein anna ting å teke med i betrakning; eg skal eit år i millitæret mest sannsynleg. No går eg andre vidaregåande, og millitærtjeneste bler i tilfelle etter tredjeklasse. Svarer det seg lite å kjøpe ein bil no, å vil den tape mykje verdi på å stå eit år (unntatt då eg er heime på perm), og vil eg få noko for denne om eg veljer å selje før eg drar?

 

Frustert førstegangskjøper takker mykje for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Volvo 740.

Har kjøpt 2 stk 740'er på et halv år.

 

Kjøpte den ene for 6500,- og solgte den for 19400,-. Gjorde ingenting med den.

 

Kjøpte en til for 6000,-

Kostet på den nye klosser og skiver bak, oljeskift.

Har nå rulla 6000 km siden jeg kjøpte den (2 mnd), ingen problemer enda. Er det noen problem så er det latterlig billig som oftest :)

Lenke til kommentar

De fleste biler i 20 000-kroners klassen er stygge. Fordelen med Volvo derimot, er at de gjerne ligger 10-15 år foran japanske biler fra samme periode hva gjelder kollisjonssikkerhet.

Og hvis det skulle bli noen feil med en Volvo er det bare å stikke til nærmeste burgersjappe eller bensinstasjon og spørre en vilkårlig råner om hva du må gjøre for å ordne bilen.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
De fleste biler i 20 000-kroners klassen er stygge. Fordelen med Volvo derimot, er at de gjerne ligger 10-15 år foran japanske biler fra samme periode hva gjelder kollisjonssikkerhet.

Og hvis det skulle bli noen feil med en Volvo er det bare å stikke til nærmeste burgersjappe eller bensinstasjon og spørre en vilkårlig råner om hva du må gjøre for å ordne bilen.

 

Haha så sant så sant :p

 

Jeg hadde en 1994 Mazda 323F som førstebil, mazda er jo kjent for og å være driftsikkert og jeg synes det var tøft med vippelykter :p 1.8dohc motoren går fint i disse bilene også.

Endret av schizo-
Lenke til kommentar

Har ikkje moglegheit til å ha denne med. Eg bor i Stavanger, og kjem mest sannsynleg heilt opp attme grensa mellom Noreg og Russland..

Det bler litt for mykje å kjøre heim i helgene, for å seie det slik :p

 

Redigert:

Er forresten ein Golf noko å satse på? Er dei sikre?

Tenker 93 - 94 modell eller høgare.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Er forresten ein Golf noko å satse på? Er dei sikre?

Tenker 93 - 94 modell eller høgare.

 

Tja, det er vel alminnelige kjedelige biler, tror ikke det er spesielt mye gærnt med de, også var de jo tidlig ute med mye std. sikkerhetsutstyr som ABS, doble airbags, bl.a., og finner du en med TDK-motor (diesel) bruker den "0 komma niks" på mila, det gjorde iallfall Ventoen (sedanutgaven av Golf 3) til en jeg kjenner...

Lenke til kommentar
Redigert:

Er forresten ein Golf noko å satse på? Er dei sikre?

Tenker 93 - 94 modell eller høgare.

Spesielt sikker er den vel ikke. ABS'en på disse var vel også lite å skryte av.

Akkurat.

Eg ante ikkje at dei kunne fungerte så vidt forskjellig. Trudde ABS var ABS eg. Takk for innspel. Har du nokon andre konkrete anbefalinger anna enn dei som er nemte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...