Gaarulf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jaura, trenger noe nytt å se på, da jeg har sett igjennom det jeg allerede har. Vil gjerne ha nerdehumor om dette er mulig. Det viktigste er at det er en humorserie, om det har god handling eller er en helt standar sitcom som har ufattelig god humor driter jeg i. Serier jeg har sett: - South Park - American Dad - IT Crowds - That 70's Show - Seinfeld - Scrubs - Dharma & Greg - Big Bang Theory - Friends - The war at home - My Name is earl - Whose Line is it anyways. + Mange mange flere. ... Trenger virkelig en serie som får meg til å le skikkelig, og ikke bare de "heh" øyeblikkene man får av 90% av de amerikanske sitcomene med latterbokser. De jeg har ledd mest av hittil er Enkelte 70's show episoder, South Park, IT Crowds og Big bang theory. Whose line is it anyways er en egen klasse for seg selv Vil ha noe nytt og moro å se på, da jeg aldri takler lange spenningsserier (LOST, battlestar, stargate, prison break etc) Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 How I met Your Mother, Flight of the Conchords, Curb Your Enthusiasm, Weeds. Regner med du har sett Family Guy, It's Always Sunny in Philadelphia er alltid bra. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I tilleg til actcmnks forslag så kan kanskje Eastbound and Down falle i smak eller The Office. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nevner man The Office kan man også nevne 'Extras' Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) How I met your mother er en selvfølge. Ettersom du liker IT crowd ville jeg si at du ikke kan gå glipp av jPod. 30 rock er veldig morsomt. Også verdt å nevne den relativt nye serien Eastbound and Down. EDIT: Så at en over meg nevnte eastbound and down først. Good shit! Endret 23. mars 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 JUUCK YEAH! Eastbound And Down først, selv om det ikke er den beste humorserien lagd av HBO er den fremdeles milevis over(medregner ikke Big Bang Theory, It's Always Sunny in Philadelphia og How I Met Your Mother samt alle animerte komiserier). Jeg synes serien er utrolig lett å like(det er enten liker eller ikke liker-serie), men sleit med å like de første 10 minuttene. Etter det var det bare awsome så jeg så ferdig sesong 1 på tre dager. Ikke mange episoder, 6 stykker på rundt halvtime hver så du får sett sesong 1 lett på en vanlig arbeidsdag. It's Always Sunny in Philadelphia er nummer 2, genial kontroversiell humor. Må kanskje se en del for å like det, jeg likte ikke serien noe særlig før i sesong 2 selv men etter det var jeg betatt av serien. The Big Bang Theory på nummer 3. Uansett hvor kjedelig det kan virke, dette er virkelig den beste nye komiserien som kom i fjor. Humoren er nerdete, men da samtidig genial. Liten combo du kan gjøre med Big Bang Theory er å begynne å se How I Met Your Mother også, ok serie du kommer nok til å like. Har noen morsomme plot, og en birolle karakterer som er Emmy-materiale(Barney). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kongen av Queens...blir aldri lei av å se på det, har alle 9 sesongene på pc'en. Jeg ler like mye hver gang :!: Lenke til kommentar
Krishmann. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 It's Always Sunny in Philadelphia er nummer 2, genial kontroversiell humor. Må kanskje se en del for å like det, jeg likte ikke serien noe særlig før i sesong 2 selv men etter det var jeg betatt av serien. It's Always Sunny in Philadelphia blir av mange omtalt som "Seinfeld på syre" og anbefales på det sterkeste :!: Ellers kan The Office, Eastbound and down og Arrested Development være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Rart ingen har nevnt Worst Week! Det er jo drit artig Korte episoder og det er morsomt! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Merkelig at ingen har nevnt Californication her. Ellers slenger jeg meg på anbefalingene av Eastbound and Down. Lenke til kommentar
cizz Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Entourage bør sjekkes ut. Det er kanskje ikke nerdehumor, men serien er en av de bedre komediene. Gi det et par episoder, slik du blir kjent med karakterene. Ari Gold er den beste karakteren ever! Haha, hadde visst entourage avatar også.. Endret 26. mars 2009 av cizz Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Merkelig at ingen har nevnt Californication her. Ellers slenger jeg meg på anbefalingene av Eastbound and Down. Californication er genialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Family Guy og Chuck ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå