Martin HaTh Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jau, jeg har en aldri så liten razer Diamondback 3G som jeg har hatt i 1/2 år nå, strålende fornøyd hvis det var noen som lurte forresten. Iallefall, på sidene er det to knapper, som gjerne brukes til å bla forover og tilbake i nettleser, explorer osv. Nå har det seg slik at etter jeg instalerte windows 7 for 2. gang har tilbakeknappen blitt flyttet fra den nederste på venstre side til den øverste på vensrte side, hvor foroven knappen var før. Den har blitt flyttet til øverst på høyre side. Hvorfor skjer dette? Hvordan kan jeg få den tilbake? Ganske irriterende å måtte flytte tommelen 1 cm lengre opp en vanlig når man skal gå til ofrrige side på 123spill.. :!: Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skulle gå lett å fikse i driver-programmet som følger med. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Prøvde det, men det funket ikke. Heldigvis da jeg skrudde på PCen idag var den som den skulle. Kanskje jeg bare trengte å ta musa ut og inn, og restarte? Nå funker den iallefall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Må som oftest reboote når man installerer nye drivere. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, men jeg gjorde det, og det funket ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå