Larsenio Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har vært på bildesafari i kjente trakter på jakt etter noe litt spennende å forevige. Fant bl.a dette, som jeg lenge har hatt lyst til å fotografere på en eller annen måte. Det er fra riktig gamle dager en slags utendørs kirke der det har blitt tent offerild og det hersker en slags skummel stemning i bergene rundt. Rett ved det til tider frådende havet. Hvordan oppleves det? EXIF: 1/750 sekund lukker f/4 ISO 400 24mm brennvidde Selvutløser og stativ. v.1 v.2 v.3 Endret 23. mars 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du er nesten der. Fin siluett, men jeg synes det ble for mye svart fjellvegg på høyre side. I bunn er det passe. Fine farger på solnedgangen. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei,Larsenio! Veldig bra,alt det sorte gjør det passe mystisk,og som tomsi:Fin solnedgang og du har plassert solen der den bør være i sånne bilder. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Hei Tomsi og Rodswinger:) Takker for kommentarer. Skal ta det til bildebeskjæring og se hvordan det blir med litt mindre mørkt i bildet. I morgen tror jeg. Legger ut v.2 og v.3 nå og hører hva som fungerer best , tror jeg Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Var ikke så lett å velge.Siden du har valgt så uskarp bakgrunn,så spiller det ikke så mye rolle for meg. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) jeg opplever det som et bilde som er ok komponert med kanskje med litt mye fjell/mørke partier? Må desverre si at jeg ikke helt ut fra bilde klarer å oppleve "en slags utendørs kirke der det har blitt tent offerild og det hersker en slags skummel stemning i bergene rundt". Går dette ann å formidle bedre med å få belyst området rundt kors? Helligbrødre med bål? Jeg skulle ha likt å sett flere bilder med nye forsøk på samme motiv også i dagslys Edit: Det jeg virkelig liker er at det ligger en god ide bak Endret 23. mars 2009 av telealf Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Telealf, takk for din konstruktive kritikk! Dette er i dagslys, med motsol vel og merke. Fikk endel bilder av motivet, men føler definitivt for å dra tilbake for å få tatt flere bilder. Skjønner godt at du ikke helt skjønner bildet med det bakgrunnsmaterialet jeg skrev. Er ikke lett å se så mye annet enn et kors og hav på det bildet. Vurderte å ikke skrive noe som helst og la folk fritolke, men endte på "forklarings-taktikken". Takk iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå