Gå til innhold

Bk: Et spennende sted

Anbefalte innlegg

Har vært på bildesafari i kjente trakter på jakt etter noe litt spennende å forevige.

Fant bl.a dette, som jeg lenge har hatt lyst til å fotografere på en eller annen måte. Det er fra riktig gamle dager en slags utendørs kirke der det har blitt tent offerild og det hersker en slags skummel stemning i bergene rundt.

Rett ved det til tider frådende havet.

Hvordan oppleves det?

EXIF:

1/750 sekund lukker

f/4

ISO 400

24mm brennvidde

Selvutløser og stativ.

v.1

post-179066-1237840836_thumb.jpg

v.2

post-179066-1237841715_thumb.jpg

v.3

post-179066-1237841728_thumb.jpg

Endret av Larsenio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg opplever det som et bilde som er ok komponert med kanskje med litt mye fjell/mørke partier? Må desverre si at jeg ikke helt ut fra bilde klarer å oppleve "en slags utendørs kirke der det har blitt tent offerild og det hersker en slags skummel stemning i bergene rundt". Går dette ann å formidle bedre med å få belyst området rundt kors? Helligbrødre med bål? Jeg skulle ha likt å sett flere bilder med nye forsøk på samme motiv også i dagslys :hmm:

Edit: Det jeg virkelig liker er at det ligger en god ide bak :thumbup:

Endret av telealf
Lenke til kommentar

Telealf, takk for din konstruktive kritikk!

Dette er i dagslys, med motsol vel og merke.

Fikk endel bilder av motivet, men føler definitivt for å dra tilbake for å få tatt flere bilder.

Skjønner godt at du ikke helt skjønner bildet med det bakgrunnsmaterialet jeg skrev. Er ikke lett å se så mye annet enn et kors og hav på det bildet. Vurderte å ikke skrive noe som helst og la folk fritolke, men endte på "forklarings-taktikken".

Takk iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...