Gå til innhold

Samsung Combo SN 324B Problemer

larskr

Anbefalte innlegg

Har en DELL Inspiron 8200 med Samsung SN 324B Combodrive 24x brennhast. Har problemer med å brenne cder, særlig musikk cder.

Når jeg bruker Easy CD Creator går brenninga bra fram til første sporet nesten er ferdigbrent. Da stopper alt nesten opp og time remaining spretter opp på 5236min eller noe sånt.

Har også prøvd Nero, her ser det ut som alt går bra, men det blir skurring på de 5-6 siste spora. Prøvde å brenne på 16x, da gikk det en del bedre, men ikke helt perfekt.

Jeg legger mp3 spor rett inn i programmet slik at Easy CD/Nero konverterer disse selv før de brennes.

Trodde først det var cdene det var noe galt med, men har nå kjøpt en annen type (Imation 48x). De første jeg prøvde var Memorex 52x. CDene oppfører seg nesten på samme måte.

Har også brent datafiler (bilder), men har ikke fått helt bra resultat her heller.

Kikka på driveren og den ser jo urgammel ut spør du meg. Har prøvd å finne en ny, uten resultat. Både på Dell og Samsung side sider. Finner derimot en firmware oppdatering på oddsamsung.com, men den har jeg lest mye negativt om……Det er dessuten den samme versjonen som jeg har, men datoen er nyere(?)

Har også planer om å gjøre denne spilleren sonefri. Hvordan gjør jeg det?

Microsoft

Dato 7/1/2001

Version 5.1.2535.0

Mvh Lars K

Irritert brenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...