Tyriz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) hei, jeg spiller world of warcraft, og det viser seg at i det jeg logger på, kan jeg spille i 5-10 minutter, før skjermbildet låser seg, og skjermen blir svart, den går deretter til å stå i oransje. Etter dette, hjelper det ikke å skru på og av skjermen, jeg må starte maskinen på nytt. Jeg logger på igjen, og det samme skjer hele tiden. Er det på tide med nytt skjermkort? skjermkortet jeg har er ati radeon x700 pro, er ca 1-2 år gammelt. hvilke kort kan anbefales til en grei penge? Har også fått en mld der det står: Vpu recover has reset youre graphic accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands Endret 23. mars 2009 av Tyriz Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Prøvd å rense vifta for støv, kan være et varme problemet. Men om du ikke finner ut av det så er et Ati HD 4670 en god erstattning av ditt gammle. Lenke til kommentar
Tyriz Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det hjelper ikke noe, problemet er at jeg ikke har problemer med andre spill, men jeg får masse skjæringer i bildet, som til slutt gjør at skjermen fryser, så blir den svart. Kan det være at grafikk kortet ikke takler det lenger? selv om jeg ikke har hatt problemer med det tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå