Brack Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, ser at kurset jeg skal gå på gir valget mellom 2 pensumbøker. Lurer på om den ene er bedre/lettere å lese enn den andre. De 2 bøkene er: "Jegerprøveboka" eller "ABC for Jegerprøven" Takknemlig for tilbakemeldinger. Mvh Brack Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ABC er den gamle, den nye heter " Jegerprøveboka " Hvis du leser min gamle tråd så får du også litt hjelp til å finne ut hva du skal lese ekstra mye på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1086258&hl= Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har bare gode erfaringer med Jegerprøveboka og de aller fleste på kurset mitt bruker den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Husker ikke hvilken, men én av dem hadde et glimrende sammendrag etter hvert kapittel som i praksis inneholdt alt man virkelig trengte til prøven. Vil anbefale den fremfor den andre pga. dette da begge ellers inneholder samme stoff. Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jegerprøveboka har bar sammendrag etter hvert kapittel ! Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Avla min eksamen 21. desember i fjord og vi brukte Jergerprøveboka. Var ute en del sammen med fafar i løpet av sesongen og det var en ganske god repetisjonsmåte(andejakt). Lykke til med kurset og eksamen! Endret 24. mars 2009 av NorwegianSF Lenke til kommentar
Brack Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Takker for alle svar! Virker som det er Jegerprøveboka jeg går for. Mvh Brack Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Joda, fin bok det! Men for all del, ABC er bra den og, det er den jeg har mest erfaring med! Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Men jegerprøven er rettet mot jegerprøveboka og det er nyere info der Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Om det er nyere info i jegerprøveboka, det vet ikke jeg, men det blir kanskje feil å si at jegerprøven er rettet mot jegerprøveboka da spørsmålene i spørsmålsheftet til jegerprøven reffererer til både ABC og JPB. Lenke til kommentar
Mikkel_Ellingsen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Om det er nyere info i jegerprøveboka, det vet ikke jeg, men det blir kanskje feil å si at jegerprøven er rettet mot jegerprøveboka da spørsmålene i spørsmålsheftet til jegerprøven reffererer til både ABC og JPB. Tror bøkene stiller på ganske lik linje, ettersom det ikke gis noen klar beskjed om hvilken bok kursene baseres på! Jeg kjøpte JegerPrøveBoka da det var den XXL.no linket meg til da jeg bestilte kurs hos dem.. Har ikke sett i ABC, men kan ihvertfall si at jeg er veldig fornøyd med min bok! Den er grei å slå opp i, og blir ikke aaaaalt for døll;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå