Gå til innhold

[Løst]Hvilken pensumbok til jegerprøvekurs

Anbefalte innlegg

Hei,

ser at kurset jeg skal gå på gir valget mellom 2 pensumbøker. Lurer på om den ene er bedre/lettere å lese enn den andre. De 2 bøkene er: "Jegerprøveboka" eller "ABC for Jegerprøven"

Takknemlig for tilbakemeldinger.

Mvh

Brack

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke hvilken, men én av dem hadde et glimrende sammendrag etter hvert kapittel som i praksis inneholdt alt man virkelig trengte til prøven. Vil anbefale den fremfor den andre pga. dette da begge ellers inneholder samme stoff.

Lenke til kommentar

Om det er nyere info i jegerprøveboka, det vet ikke jeg, men det blir kanskje feil å si at jegerprøven er rettet mot jegerprøveboka da spørsmålene i spørsmålsheftet til jegerprøven reffererer til både ABC og JPB.

Lenke til kommentar
Om det er nyere info i jegerprøveboka, det vet ikke jeg, men det blir kanskje feil å si at jegerprøven er rettet mot jegerprøveboka da spørsmålene i spørsmålsheftet til jegerprøven reffererer til både ABC og JPB.

Tror bøkene stiller på ganske lik linje, ettersom det ikke gis noen klar beskjed om hvilken bok kursene baseres på! Jeg kjøpte JegerPrøveBoka da det var den XXL.no linket meg til da jeg bestilte kurs hos dem.. Har ikke sett i ABC, men kan ihvertfall si at jeg er veldig fornøyd med min bok! Den er grei å slå opp i, og blir ikke aaaaalt for døll;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...