Foxboron Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 så jeg har det internett korte, intel wi-fi 5100. og linux klarer ikke og finne korte, er det neon drivere til korte som fikser dette? (skal være et kjent linux problem med korte) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 jaa... jeg fikk de ikke til og virke <.<, ett eller anent med "x server" og ingen av de kommandoene som sto funka (sikkert fordi jeg bruker CD <.<) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva kjører du forresten? Og kjører du live-CD altså? Du kan ikke restarte på en LIVE CD, noe som vil bli et problem. Driverne er allerede i kernelen men de kjører tydeligvis via "intree", skaff fra pakkebrønnen(tipper restricted). Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Backtrack 3/4 (tester begge) med CD <.< går ann og lagre alt via usb <.< Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 glem det <.< måtte skrive: /etc/init.d/NetworkManager start siden network manager er avslått ved oppstart <.< (linux newb ftw >.<) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå