SkoMedHull Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har merket at det i en del tråder blir postet ting som "Haha, morsomt! Måtte bare ha denne i "mine innlegg" "Det jeg lurte på var om det hadde vært en idé å legge til en funksjon som gjorde at man kunne lage en tilsvarende liste som "Mine innlegg", bare at det er en liste over "Mine favoritter". En liten knapp i hver tråd, med "Legg til som favoritt", og vips så slipper vi alle de meningsløse postene. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ei favorittliste finst allereie, litt av problemet er kanskje at valet for å legge trådar til i favorittane er gøymd bort under Valg-menyen oppe til høgre. (Slike postar kan forresten rapporterast, so dei vert sletta.) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Beklager dårlig forarbeid til tråden, men burde ikke denne knappen i så fall gjøres mer synlig? Forstår at de som driver siden ikke vil ha masse rotete knapper over alt på forumet, men er det ikke et forbedringspotensiale her? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jo, eg er einig i at det burde vore meir synleg, noko det faktisk har vore tidlegare. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jo, eg er einig i at det burde vore meir synleg, noko det faktisk har vore tidlegare. Hvordan var den gamle løsningen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fann eit gamalt vedlegg eg hadde. Dette er frå IPB-skinet: Alt du ser på den linja, og valet for trådvisning (tråda/standard/lineær), har vorte flytta inn i Valg-menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg