-Léon- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lurte på å bytte over til sommer. Men det er vel en regel som sier at man kan bytte til sommerdekk første uken etter påske. Eller noe i den duren. Er det veldig dumt av meg å bytte over til sommerdekk allerede nå, i tanke med at været her i Bergen ikke har vært så allverdens dårlig og har ikke vært så mange dager hvor gradestokken har krøpet under null grader. Noen andre som har bytte til sommerdekk som holde til i Bergen? ;p Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vet ikke når du står opp, men i dag tidlig var det i hvert fall frost og hagl på bakken hos meg. Følg tommelfingerregelen, du. Endret 23. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, får vel være fornuftig å vente ^^ Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bor utenfor Oslo - muligens litt risky enda men har såååååååååååå lyst! Har rullet frem dekkene, tror rett og slett ikke jeg orker å vente mer. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har en klassekamerat som har skiftet til sommerdekk i Bergen. Han klarte ikke å vente lenger. Kjører du bil til og fra jobb/skolen om morgen eller seint om kvelden så anbefaler jeg deg og vente, det er litt glatt her og der såg jeg da jeg syklet til skole idag. yr.no melder bare 2-3 grader de neste dagene også, så det er nok best og vente. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, kommer nok til å krype nærmt null grader når jeg kjører hjem i nat så jeg har bestemt meg for å vente lite godt. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kan du forklare tommerfinger-regelen for meg? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 At man skal vente til første uke etter påske? "Tommelfingerregel" betyr noe sånt som en enkel regel som vanligvis stemmer. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 haha, den var litt sær, men ok.. jeg skjønte den xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå