Gå til innhold

BK - Drivhus på Sola

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjører forbi drivhuset hver dag og har hatt lyst til å prøve ut "kaoset". Resultatet er nedenfor. All kritikk om komposisjon osv. mottas med takk. Utstyr brukt er Canon 50d med 24-105 zoom og stativ. Prøvde også HDR, men resultatet ble ikke bra, alluminiumrammene ble glorete...

"Oversikt":

post-180791-1237837166_thumb.jpg

"Paraden":

post-180791-1237837209_thumb.jpg

"Vingene":

post-180791-1237837251_thumb.jpg

Hilsen,

Lars G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte også "Vingene" best. Det øverste blir litt rotete, og det andre har en noe kjedelig komposisjon. Jeg liker at du går nærmere, slik som på det siste. Det kunne muligens ha gjort det første bildet mer interessant også, men bilde nummer to ser jeg ikke noen artig løsning på :p

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene.

"Oversikt" bildet blir rotete uansett (litt ironisk tittel), noen ganger funker rot andre ganger ikke, kanskje det mangler noen gjennomgående figurer/linjer som kunne ha roet ned bildet noe.

"Paraden" er ikke lett å få spennende som TheMartine sier, kanskje hvis jeg legger meg nedpå, tar bildet i fra siden osv. Skal se om jeg kan få rullet meg litt i søla.

"Vingene" Enig, hadde sikkert blitt litt mer spenst i bildet hvis furen hadde gått diagonalt, skal prøve det også.

Men, får vente til det tørker litt etter regnet i dag :-)

Lars G

Lenke til kommentar

Jeg likte "paraden" jeg da. Men så har jeg en liten forkjærlighet for perspektiv på dne måten :) Men en ting som kanskje hadde gjort seg bedre med det bildet, hadde vert en liten beskjæring i nedekant. Det ble mye bakke. eventuelt prøve ny fotografering, og ta bildet slik at du får med mere av buene oppe, istede for bakken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...