thrice Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hei Er det produkter som selges i Norge som reduserer stråling? Endret 23. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mobiler du som har plassert i bukselomma foran ØKER sjangsen for og bli steril, så prøv og ha den mer på siden av lære en på innsiden Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg vet. Men dette med slike "mirakel produkter" som uskadeliggjør store deler av strålingen har vært oppe til diskusjon nå. Det er derfor jeg lurer. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Åssen skulle dette virke? Som ett middel eller en gjenstand du plasserer i buksa ? Eller no annet Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mulig jeg tar feil, men ser for meg at det er vanskelig å dempe stråling etter at telefonen er ferdig bygget uten at det går ut over selve dekningen.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Blypose funker. Men det blokkerer ikke stråling fra andre mobiler ei heller bakgrunnsstråling. Skal du være trygg så er ett penisfuttural i bly det eneste sikre. (Siden mutasjoner i dine celler har mindre å si enn mutasjoner i arvematerialet du fører videre.) Endret 23. mars 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det finnes vesker som demper strålingen, men om de fungerer, det er et heeelt annet spørsmål. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Nei, jeg er så klart skeptisk til dette også, så derfor tenkte jeg at jeg skulle høre her(jeg hater å diskutere uten å ha noe håndfast). Etter litt gooling fant jeg noe fra harmonizer.no som man visstnok skal feste på mobilen bak batteriet, så skal det "uskadeliggjøre" strålingen. Er slikt utbredt? Det er iallefall nytt for meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vel, en kjapp test på om det fungerer er om man får dekning på mobilen med det. Gjør man det så fungerer det ikke. En blypose blokkerer samtlige signaler inn og ut, noe som desverre går utover det med å ta imot samtaler og batterilevetiden. F.eks harmonizer.no sitt produkt er pseudovitenskap på høyt nivå - ren svindel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Det jeg tenkte også. Høres litt 'far fetched' ut. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Pose av diverse materiale rundt telefonen som begrenser stråling fører bare til at telefonen stråler sterkere for å kompensere. Altså ingen god ide. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pose som blokkerer ALL stråling fungerer. Men problemet da er at telefonen ikke lenger fungerer som telefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå