foorex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mamma spurte meg den ene dagen om jeg hadde lyst til å være med til Boston i sommerferien. Hun ville også dra til New York City. Har vært i New York før, men aldri Boston. Er det noe spennende i denne byen? Sikkert noen her som har vært der. New York er grunn nok alene til å dra til USA, men Boston virker litt kjedelig, har aldri hørt noe særlig mye om byen. Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Var her for ca. 2 år siden, og i NYC et par måneder etter.. Jeg trivdes bedre i Boston - det er mye og se, både historisk og kultur. Verdt å få med seg en RedSox kamp og oppleve stemningen Litt less stress enn NYC, men absolutt en fantastisk fin "tradisjonell" by som er verdt et besøk Lenke til kommentar
foorex Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor mange dager syntes du at vi burde være i byen? Vi vil få med oss litt, men ikke alt Vi skal sikkert ikke handle noe mye i Boston, da vi kan gjøre det i NYC. Så litt sightseeing rundt om i byen, og besøke litt kjente steder. Lenke til kommentar
Star Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg var der 4 dager, men er ikke særlig ivrig på shopping så det ble en del sightseeing Var innom en del av universitetene (Harvard, Boston university etc), på redsox kamp, innom et observasjonstower ( 50 etasjer eller no med utsikt over byen ) i tillegg en del av de mest kjente museumene... Husker ikke helt i detalj alt vi gjorde da det begynner å bli en tid siden, desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå