Gå til innhold

Reise til Boston

Anbefalte innlegg

Mamma spurte meg den ene dagen om jeg hadde lyst til å være med til Boston i sommerferien. Hun ville også dra til New York City. Har vært i New York før, men aldri Boston. Er det noe spennende i denne byen? Sikkert noen her som har vært der.

New York er grunn nok alene til å dra til USA, men Boston virker litt kjedelig, har aldri hørt noe særlig mye om byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var her for ca. 2 år siden, og i NYC et par måneder etter..

Jeg trivdes bedre i Boston - det er mye og se, både historisk og kultur. Verdt å få med seg en RedSox kamp og oppleve stemningen :)

Litt less stress enn NYC, men absolutt en fantastisk fin "tradisjonell" by som er verdt et besøk :)

Lenke til kommentar

Hvor mange dager syntes du at vi burde være i byen? Vi vil få med oss litt, men ikke alt :)

Vi skal sikkert ikke handle noe mye i Boston, da vi kan gjøre det i NYC. Så litt sightseeing rundt om i byen, og besøke litt kjente steder.

Lenke til kommentar

Jeg var der 4 dager, men er ikke særlig ivrig på shopping så det ble en del sightseeing :) Var innom en del av universitetene (Harvard, Boston university etc), på redsox kamp, innom et observasjonstower ( 50 etasjer eller no med utsikt over byen ) i tillegg en del av de mest kjente museumene...

Husker ikke helt i detalj alt vi gjorde da det begynner å bli en tid siden, desverre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...