Dzeko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hadde vært sweet med litt feedback, i og med at det er første gang jeg gjør no sånt. Dette er vel også den delen av forumet som egner seg best til spamming. http://bosniancrib.blogg.no/ Endret 16. april 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Scrolla i vei jeg, men haram og bilde av en som gliser ved et bord med en pils fanget min interesse. Kanskje det hadde vært bedre med bilde først eller i teksten hvor det best illustrerer poenget? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Personlige dagbokblogger er dørgende kjedelig for alle andre enn vennene dine. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Personlige dagbokblogger er dørgende kjedelig for alle andre enn vennene dine. Det er jo ikke en dagbokblogg, så jeg skjønner ikke poenget ditt. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dette er vel bare en helt vanlig blogg.no-nettside? Har trådstarter utformet websiden selv (sett bort fra innholdet)? Hva er det du ønsker vi skal gi kritikk på? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Dette er vel bare en helt vanlig blogg.no-nettside? Har trådstarter utformet websiden selv (sett bort fra innholdet)? Hva er det du ønsker vi skal gi kritikk på? Innholdet? Jeg posta dette i sosialt, men en moderator flytta den over hit. Så han må vel ha gjort en feil. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 + Noen morsomme tema - Shoutouts til dama di i hvert innlegg Lavt språklig nivå Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Fair enough. Det med språket er egentlig med vilje, slik at det blir mer lettlest. Har hvertfal fått god tilbakemelding på det fra andre. Men fair enough Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fair enough. Det med språket er egentlig med vilje, slik at det blir mer lettlest. Har hvertfal fått god tilbakemelding på det fra andre. Men fair enough Merkelig utsagn... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Fair enough. Det med språket er egentlig med vilje, slik at det blir mer lettlest. Har hvertfal fått god tilbakemelding på det fra andre. Men fair enough Merkelig utsagn... Kommer vel ann på øyet som ser, flertallet av leserne mine er ungdom. Og alle har sagt at den er "lettlest" Men du vet, ungdom nå til dags.... huff oghuff Lenke til kommentar
janingar Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Likte ikke bildet øverst.. bare det første jeg la merke til. Ellers skummet fort gjennom siden. Jeg syntes den rett og slett var kjedelig, men nå er det min personlige mening. Det er nok de som synes den er bedre, i alle fall for de som kjenner deg. Du bør likevel prøve å gjøre språket litt bedre, fikk inntrykk av at de fleste innleggene er ganske "barnslige" ikke at det er galt med noen av de, men bland litt. Skriv litt mer "voksent" også. Da kan du treffe et bredere lag av lesere. Endret 22. april 2009 av janingar Lenke til kommentar
Insense Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ser ikke helt hva du vil ha tilbakemelding på. Bildet helt øverst? som jeg antar at du ikke har fotografert. Designet? som er et ferdig produkt fra blogg.no. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ser ikke helt hva du vil ha tilbakemelding på. Bildet helt øverst? som jeg antar at du ikke har fotografert. Designet? som er et ferdig produkt fra blogg.no. Les tråden:P Noen har spurt før: Dette er vel bare en helt vanlig blogg.no-nettside? Har trådstarter utformet websiden selv (sett bort fra innholdet)? Hva er det du ønsker vi skal gi kritikk på? Innholdet? Jeg posta dette i sosialt, men en moderator flytta den over hit. Så han må vel ha gjort en feil. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En mod gjorde nok ikke feil. Jeg antar at du er muslim. Du skriver om haram litt lengre nede, Som da jeg leste på wikipedia som da betyr hva en muslim ikke kan gjøre. Men du putter bildet av en halvnaken dame på toppen av siden og skriver vil du se alt av dette! ?? Siden henger ikke sammen. Det ene inlegget er om haram det andre er om en gutt som fikk orgasme da dama hans tok headshot... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) En mod gjorde nok ikke feil. Jeg antar at du er muslim. Du skriver om haram litt lengre nede, Som da jeg leste på wikipedia som da betyr hva en muslim ikke kan gjøre. Men du putter bildet av en halvnaken dame på toppen av siden og skriver vil du se alt av dette! ?? Siden henger ikke sammen. Det ene inlegget er om haram det andre er om en gutt som fikk orgasme da dama hans tok headshot... Looool. Les Haraminnlegget mitt en gang til du, så ser du at jeg har et poeng. Jeg skriver jo om hvordan mange "ungdomsmuslimer" i Norge er haram som fy. Og litt variasjon er jo bare bra=) Hvorfor må alt henge sammen? Dårlig poeng. Endret 23. april 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Var ganske forfriskende med en side som ikke er sann megaseriosmagoozle og likte godt innleggene, veldig underholdende.. Det er jo ikke en dagbok, mer sann kommentarstyle.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Var ganske forfriskende med en side som ikke er sann megaseriosmagoozle og likte godt innleggene, veldig underholdende..Det er jo ikke en dagbok, mer sann kommentarstyle.. Thank you Endelig et forumtroll som ikke bare er ute etter å flame folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå