LucarioX Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei. Har norsk tentamen i morgen, der oppgaven heter "valg". Skal altså skrive om det å ta valg her i livet og hvilken konsekvenser det kan få. Må skrive en novelle og den skal være i retroperspektiv. Pleier egentlig å gjøre det bra på norsk tentamener. Pleid å klare en femmer hvertfall. Er bare det at jeg er helt tom i hodet akkurat nå, kommer ikke på noen ting jeg kan skrive om. Har heller aldri skrevet i retroperspektiv før. Er ganske viktig for meg at jeg får en god karakter. Er vel egentlig best på å skrive artikler, da er det som oftest bare å skrive en tekst om politikk, noe jeg egentlig er ganske god på. Litt værre å få lurt inn politikk i en slik novelle. Får ha med hva vi vil på tentamen bortsett fra mobil og ting som kan kommunisere. Noen tips? Hva burde jeg skrive om? Hvordan skal jeg klare å overbevise med det jeg skriver? Trenger hjelp ganske raskt. Har ikke mange timene på meg. Takk. Lenke til kommentar
hei234 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 hei, jeg har akkurat det samme problemet, har du noe tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå