Haansi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg byttet en luftmengdemåler her i vinter. Fordi bilen gikk veldig ujevnt. Bare 3 mnd senere skjer det samme igjen. Jeg har byttet måler IGJEN, og nå er alt som det skal. Verkstedet jeg kjøpte delen hos, mener de ikke kan gi meg noe garanti på delen fordi de ikke monterte den, men jeg gjorde det selv. Er dette tull? Eller er det faktisk sant? Har jeg noen reklamasjonsrett? Endret 23. mars 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du har reklamasjonsrett hvis de ikke kan påvise at det er du som har forårsaket feilen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Da er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Før du tråkker klampen i bånn burde du kanskje lese litt i forbrukerkjøpsloven, så reklamasjonen ikke ender opp som en Python-sketsj. Paragraf atten. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men kan også være noe galt med bilen, siden den ryker såpass fort. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp. Men han nølte veldig når han sa det ikke var garanti på den. Ble litt sånn "eeeeh, så det er greit eller? han på garanti sa det ikke var noe vi kunne gjøre. så jeg vet ikke..." Så tror jeg skal klare å få noe ut av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå