Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Uvanlig lag! Data går i "slowmotion når jeg spiller. Pleace Help!

Anbefalte innlegg

eg har et liite problem når jeg spiller så begynner alt og gå i "slowmotion" borsett fra musikken.

Det varer 1-2 min og så blir alt normalt igjen. det er og i menyen på spillet. Har blitt fortalt at det kan ha noe å gjøre med at jeg har 2x500GB harddisker som nesten er fulle og da går det lissom tregt. har prøvd å formatere men det hjalp ikke. dataen er heller ikke varm. det er helt det samme problemet om jeg spiller nyere spill som krever mye av dataen eller eldre mindre krevende spill. kun bevegelsene og effekt lydene som blir påvirket og bakgrundsmusikken er helt normal. Har alle nye drivere..

Daten er

2.7 Intel Core 2 Duo

4.0 GB RAM

2 X XFX GeForce 8600 GT (SLI)

2 X 500GB SATA2

Windows Vista Ultimate SP1 32bit

Håper å høre fra dere!

Mvh

Bjørn Vardan :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette har lite med at dine harddisker er "fulle". Har du sjekket minnebrikkene dine? Har du sjekket strømforsyningen levere nok strøm? Er maskinen stabil i andre tunge prosesser som feks. spill ol.?

edit: Undertegnede skal nå lære seg å lese :wee:

Dette tyder definitivt på feil i minnebrikker eller strømforsyning. Har du sjekket disse komponentene?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Tror dette har lite med at dine harddisker er "fulle". Har du sjekket minnebrikkene dine? Har du sjekket strømforsyningen levere nok strøm? Er maskinen stabil i andre tunge prosesser som feks. spill ol.?

Har prøvd å ta ut en og en minnebrikke ja, har 500w strømforsyning. maskinen er stabil på alt annet en spill. har kjørt anvivirus som var helt fin. formatert 2 ganger nå tilogmed.

Takk for svar!

:new_woot:

okey! får bare prøve å dra ut en harddisk elns da ? for strømmen tenkte jeg..

Lenke til kommentar

edit: Undertegnede skal nå lære seg å lese :wee:

Dette tyder definitivt på feil i minnebrikker eller strømforsyning. Har du sjekket disse komponentene?

okey! får bare prøve å dra ut en harddisk elns da ? for strømmen tenkte jeg..

Du sier du "har alle nye drivere", har du oppdatert BIOS?

ja det har jeg.

Lenke til kommentar

Om strømforsyningen halter kan du helt korrekt eliminere enkelte komponenter du ikke trenger for å "spare strøm". Det er ikke sikkert dette hjelper om det dreier seg om en tidlig defekt (til tross for at ingenting tyder på dette). Har du sjekke spenningen og verdier i BIOS? Har du prøvd å bytte plassering på minnebrikkene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...