mghogli Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg lurte på om det er noen som har noen konkrete in-ear anbefalinger til handsfree for iPhone? Jeg har kikket på disse, som det står "iPhone kompatibel" på, men jeg mistenker at det kun er øretelefoner, og mangler mic.. noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Tar gjerne mot andre anbefalinger.. PS: Tenkte å holde meg under 500-lappen... - Morten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg har slettet en reklamepost da dette bryter med reglene for forumet. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ingen som har noen erfaringer? Er kanskje mer utbredt å bruke de som følger med enn jeg trodde.. De passer ikke i mine ører i det hele tatt, og faller ut bare jeg tenker hardt nok på det.. Lyden er heller ikke å hoppe i taket over. Noen som har erfaring med Apples egne In-ear plugger? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://store.apple.com/no/product/MA850?mc...MjQ5NQ#overview Disse du tenker på? De funker i hvertfall ikke fjernkontrollen og miccen mot iphone på Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Pokker det har du rett i.. det ser jeg nå! Hva er det for slags amatørmessig opplegg fra Apple? Hrmfz.. må jeg ty til et gjennomsnittlig bra, overprisa sett fra Skullcandy kanskje.. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du får hiv dæ i loddinga Morten Eller bare bruk sjitn som føll me Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, ja jeg får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Finnes jo en grei oversikt her: http://store.apple.com/no/browse/home/shop...?mco=MTg1MDgyNQ Tenker selv på å bestille meg et sett Sennheiser MM 50 iP. Skal være ganske OK etter det jeg har lest, med et ganske velbalansert lydbilde (brukbar, men ikke overdrevet bass). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå