Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg vil bestille noe fra dealextreme, og må betale med paypal. hvordan fungerer det? må jeg ha kredittkort for å bruke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja, du må ha et betalingskort som du kan bruke over nettet. F.eks VISA eksentron: selvfølgelig. Endret 23. mars 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei, det trenger du ikke. Man kan benytte paypal uten VISA/kredittkort. Men da må man først få penger inn på paypal-kontoen som man deretter kan bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 fungerer det med nettbank? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan også overføre penger med telegiro, nettbank o.l. til din Paypal-konto. Står hvordan du gjør det under "Add funds" på Paypal-siden din. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan også overføre penger med telegiro, nettbank o.l. til din Paypal-konto. Står hvordan du gjør det under "Add funds" på Paypal-siden din. Gjort det selv . Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Royx5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du kan også betale med kort uten å registrere deg Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det geniale med paypal er at de du kjoper fra aldri ser kredittkort nummeret ditt, eller kilden til hvordan du betalte.. Paypal blir en mellommann mellom deg og den du kjoper fra.. Veldig bra for a sikre at kortet ditt ikke blir stjelt. Men du ma passe godt pa konto login og passord, det er stor business i a phishe paypal logins etc. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Heisann Jeg har verifisert visakortet mitt på paypal (i går faktisk), og skal betale for en bassgitar som koster meg $3000. Når jeg har skrevet inn emailadresse, hvor mye jeg skal betale og kommet til side 2 får jeg denne beskjeden: "You have reached a limit on your ability to send money. Please link and confirm a debit or credit card to lift this limit." Hva i alle dager gjør jeg feil? Må jeg overføre penger til paypalkontoen for at dette skal fungere? Endret 2. april 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er mange kort som har en maksgrense på hvor mye du kan kjøpe per dag. Sjekk med de du fikk kortet av. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 I dette tilfellet tho ma du klikke verfiy card, sa trekker paypal 3 dollar ellerno fra kortet ditt, og da pa nettbank eller vanlig bank ma du sjekke loggen og ved siden av paypal sitt trekk, star det en kode som du ma skrive inn i paypal for a bevise at du eier kortet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Man får penger av paypal for å verifisere kortet... Fikk hele 16.12kr, jeg! :O Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 De tok 16,12 kr fra deg først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå