Fruktkake Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RiffTrax er lydspor som legges over filmen, med morsomme kommentarer. Det er samme folkene bak TV-programmet Mystery Science Theater 3000 som gjorde det samme med eldre B-filmer, bare nå med vanlige filmer. Det fungerer ved at du kjøper en RiffTrax gjennom hjemmesiden, for så å spille denne over hjemmekinoen eller gjennom en spesiell DVD-spiller på PC-en din som man laster inn riff-filen i. http://www.rifftrax.com/ Jeg fant ingen tråder om RiffTrax så jeg lager en der vi kan diskutere RiffTrax. Jeg er ikke særlig flink til å lage slike tråder, så om noen vil omskrive dette er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Poster en best of mst3k vol 1. for 'scientific reasons'. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er vel kun Mike Nelson som er med fra MST3K? Har kun sett Star Wars III og Plan 9 med RiffTrax. Star Wars III ble en del bedre, men alt i alt hjelper ikke det så mye. Plan 9 var vel den første Mike laget, og minner alt for mye om de første MST3K-episodene. Stille og lite kommentarer. Ser nok heller en MST3K-episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå