ToLi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, som det står i overskriften så lastet jeg ned metallica albummet til Gutar hero: World tour. Et par uker senere sluttet PS3en og lese plater, så den ble sendt inn til reperasjon. I dag fikk jeg en splitter ny maskin av butikken, men jeg lurer på hvordan jeg skal få lastet med albummet til Metallica på nytt. Det står avhuket ved siden av albummet i music shopen at jeg alerede har kjøpt dette albumet, men det er ingen muligheter for og laste det ned igjen som jeg kan se. Noen som vet noe om dette????? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når du er inne på PSN store så er det en knapp du kan trykke på. Til venstre for handlekurv knappen mener jeg den er. Der får du opp absolutt alt du noen gang har lastet ned på psnstore. Og da kan du laste den ned på nytt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan også gjøres fra et eller annet sted innenfor Account Managment (som dukker opp der login er når du har logget inn). Under nederste kategori der elns. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Kan også gjøres fra et eller annet sted innenfor Account Managment (som dukker opp der login er når du har logget inn). Under nederste kategori der elns. Altså på på hovedmenyen på maskina?? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Fant tak i det. Takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå