Gjest Guest_jessica_* Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har hatt en emosjonell forbindelse med noe folk rundt meg, sier er en psykopat. Men meg som offer for ham, skjønner ikke hva jeg skal tro?...... Er han en idiot eller en psykopat, og hva er forskjellen, og hva er normalt? En del av de trekk han har er: - han bryr seg ikke om meg og hva jeg føler - Plutselig ignorerer han meg fullstendig, foreks. så bor han på andre siden av landet, og etter treff så kan han plutselig ignorere smser fra meg fullstendig, og så samler han dem opp, og sier at jeg er en psykopat, bare fordi jeg blir lei meg fordi at han behandler meg slik uten å prate. - har funnet ut at han har dame på andre siden av landet, som han bor med. - han truer meg med å lage problemer for meg, foreks med å bruke instanser som politi, advokater osv. - han kan se meg langt nede, og han vet at jeg stresser med måten jeg er behandlet på, men det bryr han seg ikke om, bare passer på å gjøre det vondt for meg. Er dette psykopatisk av ham? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er nok ikke psykopatisk... Virker heller som om han skjuler det for samboeren... Lenke til kommentar
Gjest Guest_jessica_* Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er nok ikke psykopatisk... Virker heller som om han skjuler det for samboeren... Jeg ringte til samboeren, og beviste alt for noen måneder siden, at han hadde kontakt med meg. Hun forsto han hadde hatt æffære med meg, men hun mener at da er det meg som skal klandres for det, har hun sagt. Han psyker meg veldig ned, og jeg er veldig stresset av ham. Han plager meg med nedpsykende meldinger for så å ikke svare, og så nå har har han fått en advokat til å sende forliksklage på at jeg plager ham. Jeg har tatt dette opp med fagkyndige, som har fortalt meg at denne mannen er en psykopat, som bidro til dette selv, og at det ikke er meg det er noe galt med. Skjønner ikke hvordan en mann kan stresse meg på den måten. Jeg har bedd om fred, men mannen vil ikke ha fred, han vil bare være stygg mot meg... Han vil meg vondt... Skjønner ikke handlingen til slike personer....og heller ikke tankegangen.... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Aha, beklager, forstod det som at du var/er i et forhold med denne mannen. Hvordan kom du i kontakt med ham? Og hvorfor opprettholder du kontakten til denne mannen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det viktigste er ikke å skjønne, men å komme seg unna. Trenger du å egentlig å støtte deg på en diagnose? Må han være "psykopat" for at du skal gi deg selv lov til å drite i ham? Psykopat er en veldig, veldig alvorlig diagnose, og man kan være en ganske stor drittsekk uten å leve opp til alle kravene. Det betyr ikke at du ikke skal tenke på deg selv. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Psykopater har ofte et fellestrekk: totalt mangel på empati! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er dette psykopatisk av ham? Jeg kan lese at du skrier i frustrasjon og sinne. Alt fra ditt ståsted. Jeg skal ikke være dømmende eller uempatisk, men synes det er litt drøyt å diskutere om psykopati ut fra det dy har skrevet. Han er en idiot! <---- Hvis det få deg til å føle bedre.. Endret 23. mars 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det viktigste er ikke å skjønne, men å komme seg unna. Korrekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå