YamahaTzr50 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 her om dagen, skulle jeg fjerne ploberingen " grisenesen " i luftfilteret. med det samme skjekket jeg dysen i forgasseren. skrudde alt på plass, prøvde å starte den men ingenting skjer. har også prøvd å trille den igang men den vil ikke starte. Hva kan være årsaken til dette ? jeg kjører en Yamaha Tzr 50ccm 2004mod. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 her om dagen, skulle jeg fjerne ploberingen " grisenesen " i luftfilteret. med det samme skjekket jeg dysen i forgasseren. skrudde alt på plass, prøvde å starte den men ingenting skjer. har også prøvd å trille den igang men den vil ikke starte. Hva kan være årsaken til dette ? jeg kjører en Yamaha Tzr 50ccm 2004mod. Kan være at du ikke har fått på plass flotøren ordentlig. Skjekk om du har gnist. Prøv og trill den i gang. Lenke til kommentar
YamahaTzr50 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 her om dagen, skulle jeg fjerne ploberingen " grisenesen " i luftfilteret. med det samme skjekket jeg dysen i forgasseren. skrudde alt på plass, prøvde å starte den men ingenting skjer. har også prøvd å trille den igang men den vil ikke starte. Hva kan være årsaken til dette ? jeg kjører en Yamaha Tzr 50ccm 2004mod. Kan være at du ikke har fått på plass flotøren ordentlig. Skjekk om du har gnist. Prøv og trill den i gang. jeg har skjekket pluggen , og den har gnist. og flotøren er jeg ikke helt sikker på. er det den hvite delen som ligger rundt dysene ? Lenke til kommentar
YamahaTzr50 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 her om dagen, skulle jeg fjerne ploberingen " grisenesen " i luftfilteret. med det samme skjekket jeg dysen i forgasseren. skrudde alt på plass, prøvde å starte den men ingenting skjer. har også prøvd å trille den igang men den vil ikke starte. Hva kan være årsaken til dette ? jeg kjører en Yamaha Tzr 50ccm 2004mod. Kan være at du ikke har fått på plass flotøren ordentlig. Skjekk om du har gnist. Prøv og trill den i gang. jeg har skjekket pluggen , og den har gnist. og flotøren er jeg ikke helt sikker på. er det den hvite delen som ligger rundt dysene ? fikset det nå , måtte bytte plugg, og stille på blandingsskruen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå