olahe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg lurer på hvilket av pinnacle studioene som støtter både avchd og vanlig film? Noen som vet skal redigere en konformasjonsfilm så det ligger begge deler trenger svar fort... hilsen olahe97 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Med «vanleg film», meiner du (mini-)DV? Alle støtter nok DV, so ta det som støtter AVCHD. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Med «vanleg film», meiner du (mini-)DV? Alle støtter nok DV, so ta det som støtter AVCHD. med vanlig mener jeg ikke kasset men normal digital filenes type er VRO-FIL =S hilsen olahe97 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan pinnacle ta VRO-FIL? Hvis ikke må du konvertere den til avi. Ikke vet jeg om noen av dem kan ta AVCHD Lenke til kommentar
olahe Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 en av dem kan jallefall ta AVCHD men det er den andre jeg lurer på hvordan konvanterer man hvilket program trenger jeg og går det ann og konvertere AVCHD til vanlig??(vis det går kjøper jeg et billigere program...) hilsen olahe97 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det finnes programmer som kan ta AVCHD og å konvertere dem kan ta av kvaliteten, men du kan google det. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) finnes det noen andre enn TMPGEnc XPress som gjør det og kansje gratis =P Endret 26. mars 2009 av olahe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå