MagnarP Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I følge papir reklamen til Siba som kom i posten så stemmer faktisk det. Må vel være det beste tilbudet på en stund? Tror jeg kjøper den bare for å ha en maskin i reserve. Så bra er tilbudet vil jeg si. For å sette det i perspektiv, det er 100 kr billigere enn en Wii uten noen ting ekstra hos elkjøp. Fyttikatta som Nintendo må sope inn penger. Kvalmt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lego-spillet og Kung Fu Panda fulger vel ikke med? Fortsatt sick tilbud da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Les nøye, Kung fu panda og Lego indiana Jones følger ikke med. Koster 250kr. Noe som er dyrere enn for eks CDON. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RE5-tilbudet var vel egentlig bedre. 3000kr for Xbox 360 Elite (RE5 Limited Edition) + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones + Et valgfritt spill + gavekort 200kr + 3mnd live. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Les nøye, Kung fu panda og Lego indiana Jones følger ikke med. Koster 250kr. Noe som er dyrere enn for eks CDON. Er nok du som må lese nøyere, de følger med. Det står at rekommandert pris på de er 295kr, ikke at man må betale det.. Hvis man er litt velvillig og sier at hvert spill er verdt 500kr så får man i praksis maskinen, 60gb harddisk, HD kabel, headset og en kontroller for 500kr. Rimelig bra priser MS gir oss nå. Tyder vel på at 360 salget ikke er all verden her til lands, men det er jo bare bra for oss. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 RE5-tilbudet var vel egentlig bedre. 3000kr for Xbox 360 Elite (RE5 Limited Edition) + Kung Fu Panda + Lego Indiana Jones + Et valgfritt spill + gavekort 200kr + 3mnd live. Mulig, men den er vel over nå ? Denne vil nok vare en stund siden det er den nye Halo bundelen. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Den er der enda. Hadde jeg vært interessert i RE5 så hadde jeg nok gått for den. Begge veldig bra bundler. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Rødfargen er utrolig mye kulere enn hvitfargen. Har begge ved siden av hverandre og den røde ser mye bedre ut Men Halo-bundelen er også veldig god (iallefall hvis du liker Halo). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå