Bjørn Christiansen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, Er det noen som har handlet fotoutstyr fra denne nettbutikken og har noen erfaring med de? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har aldri handlet derfra selv, men jeg ser ingen betenkeligheter med å gjøre det. Sammen med B&H er Adorama den amerikanske nettbutikken som jeg har hørt mest positivt og minst negativt om. Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har handlet på adorama.com og er veldig fornøyd. Alt gikk som det skulle og jeg fikk tingene mine fort Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har handlet der mange ganger, aldri noe problem. Det samme med B&H! Frakt enten med UPS direkte hjem på døren, eller UPS lokalt i USA til JetCarrier i NJ. De tar varene hjem til Norge og sender de til deg med posten. Finnsen Endret 23. mars 2009 av Finnsen Lenke til kommentar
magneska Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, Er det noen som har handlet fotoutstyr fra denne nettbutikken og har noen erfaring med de? Jeg har handlet fra de ørten ganger, og aldri hatt noen problemer. Ikke noe å være redd for med andre ord Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg bestilte nemlig et EYE-FI-Explorer-kort fra de for litt siden som kom med UPS i dag. Pakken var teipet igjen, og forseglingen på SD-kortembalasjen igjenklistret. Dog var det ikke noe kort å finne hverken i pappesken eller i embalasjen. Sendte epost til adorama, men har ikke fått svar fra de enda. Ringte også straks UPS-fyren som kom med leveransen, men siden pakken ikke var brutt, hadde de ikke noe med det å gjøre mente han. Småkjipt å bli "svindlet" for 175$.. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå