drz Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, sitter å skal lage PP presantasjon av særemnet mitt og i den sammenhengen trenger jeg bilde av noen nordiske treller. Har googla i en stund, og alt jeg finner er enten afrikanere eller kvinner i latex Hvis noen har bilder liggende så ville jeg vært meget takknemlig. Hvis dere også har bilder av nordiske stormenn liggende i samme slengen så sier jeg ikke nei takk til de heller =) Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) nå må jeg si at jeg ikke vet hva treller er. men jeg fant noe annet en latex og afrikanere http://images.google.no/images?hl=no&q...sa=N&tab=wi EDIT: Nå vet jeg ca hva treller er. hehe Endret 23. mars 2009 av Evenmosbek Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Var vel rimelig få nordiske treller? De var vel mer fra andre steder i Europa. Lenke til kommentar
drz Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) nå må jeg si at jeg ikke vet hva treller er. men jeg fant noe annet en latex og afrikanere http://images.google.no/images?hl=no&q...sa=N&tab=wi EDIT: Nå vet jeg ca hva treller er. hehe Hvordan klarte du det ? =( Min google liker meg ikke edit: glemte å si takk =D Endret 23. mars 2009 av drz Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Var vel rimelig få nordiske treller?De var vel mer fra andre steder i Europa. Reagerte på det samme når jeg leste posten Så vidt jeg vet så var vel treller stort sett tatt med hjem til Norden etter plyndringstokter osv. Svært mange av dem var vel fra Øst-Europa, Finland etc.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 1. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Var vel rimelig få nordiske treller?De var vel mer fra andre steder i Europa. Reagerte på det samme når jeg leste posten Så vidt jeg vet så var vel treller stort sett tatt med hjem til Norden etter plyndringstokter osv. Svært mange av dem var vel fra Øst-Europa, Finland etc.. Mente treller som bodde i norden. De fleste var "lånt" ifra østeuropa, det er jeg fullt klar over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå