Tom-Stian Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg trenger en kort forklaring " The Republican Party " i USA Kankje en forklaring på 2- 3 linjer. Forklar hva de står for og hva de jobber for. Takk på forhånd ; D BTW, Haster å få et svar Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vær så god For mer info: Justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 På engelsk eller norsk? Det Republikanse Parti er et av de to store politiske partiene i USA, og ble grunnlagt i 1854. Det konservative partiet har hatt 18 forskjellige presidenter i det Hvite Hus, den siste var George W. Bush, som var innehaver av embetet i to perioder, fra 2001-2005, og 2005-2009. Republikanernes presidentkandidat ved forrige valg var John McCain, som tapte for Barack Obama. Blir ofte omtalt som "the GOP" (Grand Old Party). Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Vær så god For mer info: Justfuckinggoogleit.com ja, ehm, jeg har vært der inne og lest og det sto så mye at dde var derfor jeg kom hit ; D kan noen få fram en kort beskrivelse? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 På engelsk eller norsk? Det Republikanse Parti er et av de to store politiske partiene i USA, og ble grunnlagt i 1854. Det konservative partiet har hatt 18 forskjellige presidenter i det Hvite Hus, den siste var George W. Bush, som var innehaver av embetet i to perioder, fra 2001-2005, og 2005-2009. Republikanernes presidentkandidat ved forrige valg var John McCain, som tapte for Barack Obama. Blir ofte omtalt som "the GOP" (Grand Old Party). Takker! Det jeg trengte ! Hjertelig takk På engelsk eller norsk? Det Republikanse Parti er et av de to store politiske partiene i USA, og ble grunnlagt i 1854. Det konservative partiet har hatt 18 forskjellige presidenter i det Hvite Hus, den siste var George W. Bush, som var innehaver av embetet i to perioder, fra 2001-2005, og 2005-2009. Republikanernes presidentkandidat ved forrige valg var John McCain, som tapte for Barack Obama. Blir ofte omtalt som "the GOP" (Grand Old Party). Takker! Det jeg trengte ! Hjertelig takk Norsk helt.. takk : D Men trenger kanskje litt mer einfo om hva de jobber med og hva de står for : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå