einaros Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Canon EOS 5D Mark II 1/6400 sec -0,57 EV f/5.6 iso 640 Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM @ 155 Nei, høyre side er ikke utilsiktet nær utbrent - jeg prøver å gi litt glød, og bidra til et skarpere skille mellom det faste og det fjerne. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Bra komposisjon og fine kontraster synes jeg! Kult bilde. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Dette bildet gjør meg svimmel! På en måte opphevelse av tyngdekraft dette her. Syns det er fint å se at du får til det du skriver at du prøver på Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Du gjør det som vanlig svært bra,flott redigert. Kunne kanskje ønsket litt mer bevegelse av utøveren,som forøvrig er perfekt plassert. Synes det blir litt statisk. Men for all del;vel gjennomført og flott. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Når Rodswinger nevner det, så ser faktisk utøveren nesten limt fast på den flekken i bildet. Ellers er bildet bare nydelig. Alt fra skystrukturen i himmelen, den diagonale kanten, plasseringen av løperen og linjene i skisporene går rett hjem. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Takk for tilbakemeldinger. Var litt engstelig for at det skulle bli for mye her - jeg er over snittet glad i kontraster og mørke toner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Nydelig bilde. Sporene nedover bakken gir en utrolig god mening av fart og hvor utøveren har tenkt seg på vei.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg må si meg enig med de fleste ang. dette bildet, men jeg syns det ser litt flatt ut. Jeg antar det er pga brennvidden. Ting har en tendens til å se flatere ut ved høyere brennvidder. Alt i alt slenger jeg frem tommelen, og vender den opp. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis du synes det er flatt, så har jeg langt på vei lykkes Det er tilsiktet veggtrykk, og for denne typen motiv, i den settingen, har jeg ikke enorm sans for manglende dybdeskarphet - det blir fort forstyrrende. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Herlig bilde. Helt uenig i at det virker flatt, og at det muligens skyldes brennvidden. Jeg er enig i at en tilnærmet brennvidde ofte "dreper" noe i bildet, men her fungerer det overraskende bra. På forhånd ville jeg kanskje tippet at du hadde brukt vidvinkel på rundt 35mm. Det eneste jeg ønsker å kritisere er at jeg gjerne skulle likt å sett om du hadde hatt enda mer halfpipe å gå på nedover i bildet. Ikke overdrevent mye, men litt justering på croppen. Ellers var du heldig med at kanten på halfpipen var spraymalt - det blir en kul skille mellom snøen og himmelen. Stilig himmel også forresten, den gjør veldig mye i bildet. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå