Gå til innhold

BK: Over Kanten

Anbefalte innlegg

Canon EOS 5D Mark II

1/6400 sec

-0,57 EV

f/5.6

iso 640

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM @ 155

Nei, høyre side er ikke utilsiktet nær utbrent - jeg prøver å gi litt glød, og bidra til et skarpere skille mellom det faste og det fjerne. :)

post-90782-1237825070_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Rodswinger nevner det, så ser faktisk utøveren nesten limt fast på den flekken i bildet. Ellers er bildet bare nydelig. Alt fra skystrukturen i himmelen, den diagonale kanten, plasseringen av løperen og linjene i skisporene går rett hjem.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med de fleste ang. dette bildet, men jeg syns det ser litt flatt ut. Jeg antar det er pga brennvidden.

Ting har en tendens til å se flatere ut ved høyere brennvidder.

Alt i alt slenger jeg frem tommelen, og vender den opp.

Lenke til kommentar

Herlig bilde. Helt uenig i at det virker flatt, og at det muligens skyldes brennvidden. Jeg er enig i at en tilnærmet brennvidde ofte "dreper" noe i bildet, men her fungerer det overraskende bra. På forhånd ville jeg kanskje tippet at du hadde brukt vidvinkel på rundt 35mm.

Det eneste jeg ønsker å kritisere er at jeg gjerne skulle likt å sett om du hadde hatt enda mer halfpipe å gå på nedover i bildet. Ikke overdrevent mye, men litt justering på croppen. Ellers var du heldig med at kanten på halfpipen var spraymalt - det blir en kul skille mellom snøen og himmelen. Stilig himmel også forresten, den gjør veldig mye i bildet.

Bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...