spelly Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det har seg slik at jeg har opprettet en private wowserver, som kjøres av en av de stasjonære maskinene mine, maskinen har kabel direkte fra ISP modemet og kjører dmz, med andre ord alle portene er åpne. alle maskinene på nettverket virker også til å ha samme eksterne IP adresse. Når jeg prøver å koble meg på denne private wow serveren, på hjemmenettverket, kommer jeg ikke inn, står bare connecting. Jeg kommer inn på serveren, ALLE steder untatt hjemmenettverket. Så er sikkert en sammenhegn med at serveren og klienten har samme eksterne IP adresse. Så da er spørsmålet mitt, hva må jeg gjøre for å fikse dette problemet ? Forøvrig har jeg BKK til ISP. takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bruk den lokale ipadressen når du er hjemme. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Poster med overdreven bruk av store bokstaver fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
spelly Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 funket ikke med lokal ip. Uansett jeg fikset problemet ved å skrive det identiske i hosts filen som på serveren. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) du vet at du kan motta et sånt morsomt brev fra blizzard for å kjøre en slik, right? edit: fjernet urelevant quote Endret 23. mars 2009 av bolt Lenke til kommentar
spelly Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 du vet at du kan motta et sånt morsomt brev fra blizzard for å kjøre en slik, right? edit: fjernet urelevant quote Tror ikke jeg er den første de ville fått til å stenge serveren, det er folk som driver langt større servere der ute, som tjener enormt med penger på dette. Jeg tjener ikke en drit, og gjør det for læringen sin skyld. Utrolig mye du lærer, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå