Tunky Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Heisann. Det har seg sånn at jeg nå skal bli admin på en server som kjører Rcon. Dessverre kan jeg ikke Rcon. Noen som har en god guide som forklarer hvordan jeg logger inn (?), bruker det og gjerne med noen commands? - Takk. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 http://www.counter-strike.com/command_rcon.php Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tusen takk. Det står: "Remember - You must type rcon in front of any rcon command you are using!" Det betyr at for å kicke skriver jeg: "rcon kick ****" (navnet) eller "rcon kick *****" (steam-IDen) ? Endret 23. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan skrive begge dem to tinga. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For å svare på det jeg tror var spørsmålet, ja. Du må skrive Rcon foran hver command. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Rcon_password <pass> Rcon sv_cheats 1 Noclip Rcon sv_cheats 0 GO GO GO! Endret 24. mars 2009 av Gaarulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå