Gå til innhold

Hvordan bli større?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis genetikken din vil at du skal bli høyere så kan du hjelpe på med trening (optimaliserer hormonene, bl.a. HGH som er veksthormonet) og at du får i deg næringen du trenger, d.v.s at du alltid er i litt overskudd i forhold til behovet og at næringen din er komplett (essensielle proteiner, essensielle fettsyrer, lavglykemiske karbohydrater fra ferske grønnsaker etc. Omega-3 er også viktig i tillegg til en god vitamin- og mineralpille hver dag.

Lenke til kommentar

Du er 18 år så kan ikke bruke det mot deg, du tar dine egne valg. Men ærlig talt, ta hormonsprøyte for å bli høyere? Tror ikke dette er noe du vil.

Jeg vil ikke ødelegge drømmene dine, men er du sikker på at du vil bli modell? Hvilken forskjell gjør egentlig 173cm mot 170cm? Kanskje jeg er på villspor, men jeg ville trodd at begge disse egentlig lå godt under hva du må være for å bli en suksessrik modell.

Mange andre ting du kan gjøre :)

Lenke til kommentar

En lege vil du neppe få til å gi deg hormoner med mindre du er syk, og da teller det ikke at du ønsker å være 3 cm høyere.

Tilskudd av hormoner til friske mennesker er uansett betenkelig, så jeg anbefaler deg å bruke trening og kosthold til å naturlige regulere HGH sammen med andre hormoner.

Før i tiden la de folk i strekkbenk, men dette tror jeg ikke primært sett var for at de skulle vokse seg store :)

Du kan også vokse mer med alderen.

Lenke til kommentar

Menn er griser. Ha sex med sjefen så spiller ikke de 3 centimetrene noen rolle anyways.

Og med dette useriøse innlegget symboliserer jeg at tråden ikke lenger har noe godt for seg.

PS: Det er selvfølgelig ingen mulighet for at sjefen er en kvinne ^^, (for de som la merke til dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...