Gå til innhold

[Løst]Soul Calibur IV - meninger om dette spillet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil sted å poste, OP. Burde vært i Generelt om spill eller Felles.

Soul Calibur IV

Har du kompiser å spille dette spillet sammen med(off-line, that is)? Som liker slåssespill? Vurder det, spesielt med tanke på at det koster bare 15 pund på play.com for øyeblikket.

Har du ikke kompiser som spiller slåssespill? Don't bother, siden alene er gørr og online elendig.

Lenke til kommentar

Hvis du ser etter et sloss-spill så trenger du ikke se lengre enn Street Fighter 4. Her har du nok av utfordringer i single player med arcade mode og challenges og en online multiplayer som fungerer stort sett uten forsinkelser. Anbefales på det sterkeste :) Nå var det vel egentlig Soul Calibur IV du spurte etter, men tenkte det ikke skadet å komme med et alternativ.

Lenke til kommentar

har selc sf4 og mortal kombat vs DC og soul calibur 4.. og jeg må si at calibur 4 er bedre enn begge to i min mening,altså mortal kombat dc er stilig moves,street fighter er fett for sf fans..

men hvis du har spilt Soul Edge til ps1 eller noen av de andre soul calibur spilla så vet du hva jeg snakker om.men jeg synes det er drittfett,man kan gå arcade og fighte mot en og 1 i en ladder på en måte.så sinnes det single player der du kan spille deg med en character på forskjellige floors og costumize den spiller charn med bedre våpen,armors og defenses...detw er definivt verdt penga og et fett slåsse spill. Taki og Cassandre og Mitsurugi og Seong Mi-Na er en av de beste...men sjekk ut noen trailers på spillet hvis du er i tvil.

Lenke til kommentar
Men husk at kravene til slåssespill er blitt høyere med årene. Kan ikke bare bruke MetaCritic som indikator på hvor godt et spill er, spesielt ikke et som er 10 år gammelt.

Selvsagt. Men bortsett fra litt færre figurer og moves selvsagt så er det ikke mye forskjell på noen av spillene. Har man aldri spilt SC før så er det bedre å kjøpe SC1 til 50kr på xbla enn kanskje 500kr for SC4 vil jeg si.

Med mindre man må spille online.

Lenke til kommentar

Noen som husker introen til Soul Blade/Edge!? Den introen var epic :p

Klarte ikke å dy meg, så jeg lagde en videoklipp med den musikken som de brukte i introen.

Dere kan sjekke den ut her:

Jeg likte Soul Blade ganske gått (første i serien), så jeg bestemte meg for å kjøpe SC 4. Det var et helt ok spill. Jeg kjøpte det også litt fordi jeg ikke har spilt slåssespill på mange år.

For det jeg liker med Soul Calibur er at man må ikke være en hardcore spiller for å kunne utrette mye. Med dette er jo også negativt. Spesielt hvis du vil spille over internett mot andre ukjente. For "alle" bruker feige triks for å vinne. Er litt kjedelig når motstanderen din bare nitrykker på den samme knappen.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...