Jaze Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjøpte et Koss Headsett fra Multicom slutten av sommeren ifjor, og har greid å knekke den ene siden. Selv på siden dems så står det "Life Time Guarantee no questions asked" og lurte på om hvordan jeg skal gå fram? For har hørt at de sender deg videre eller noe? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
bjeffbjeff Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 garanti er på ingen måte ment som idiot-forsikring..... Lenke til kommentar
eranro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Garantien dekker IKKE:• Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle o Røket ledning o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) o Skifte av øreputer o Sprengte elementer http://www.koss.no/start.garanti.html Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fremgangsmetode: 1: Kjøp ny Ferdig. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg knakk et Koss PortaPro en gang og fikk nytt fra Koss via Elkjøp uten noen form for spørsmål eller problemer. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 er det bare slik at enn kan stikke på f.eks. elkjøp å si at, " disse funker ikke lenger, jeg vet ikke ha som er galt, men lyd er det ikke i dem" , åsså får du nye? Lenke til kommentar
Saankaa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 er det bare slik at enn kan stikke på f.eks. elkjøp å si at, " disse funker ikke lenger, jeg vet ikke ha som er galt, men lyd er det ikke i dem" , åsså får du nye? Jeg tipper at de sannsynlig vil svare "det er ikke lyd i dem på grunn av at den er knukket, har du forsikret dem?". Lenke til kommentar
Bza Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde ingen problemer med dette. Jeg skal ikke påstå hva intensjonen med Koss' no-questions-asked garanti er, men jeg fikk et nytt selv om skaden skyldtes at jeg hadde satt meg på headsetet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Virker ikke som DI er så nøye på det for tiden. De reparerer jo PortaPro kostnadsfritt uansett hva som måtte være galt med de. Dersom de skulle begynne å gi avslag på ting som åpenbart ikke dekkes av garantien, så blir det nok ikke like lett å bare stikke innom Elkjøp og få de knekte hodetelefonene sine fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå