kleveng1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) hei har et problem, når jeg skal ta imot sanger eller annet media med bluetooth på telefonen enten fra en annen telefon eller dataen så sier den at jeg har får lite plass på minnekortet og må slette selv om jeg har over 6 GigaByte ledig?? kan noen hjelpe meg? Takk:) Endret 23. mars 2009 av kleveng1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva med å laste det inn på det interne telefonminnet, for så å overføre det til minnekortet? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikker på at den sier at du har for lite plass på minnekortet? Vanligvis så sendes filer til telefonminnet, og har du liten plass der spiller det ingen rolle hvor stort minnekort du har. Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Sikker på at den sier at du har for lite plass på minnekortet? Vanligvis så sendes filer til telefonminnet, og har du liten plass der spiller det ingen rolle hvor stort minnekort du har. ja det står at den går til minnekortet og at heg har igjen over 6 GB ! og ja det er den eneste måten å gjøre det på :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå