Borgen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skal ikke ha noe å si at du bruker vista, jeg gjør det samme som torstein på vista hjemme og funker knall. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 sånn som dette her ser det ut hos meg når eg har komt til den delen der eg skal endre på "a" til "r" som du sier: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Kanskje viss du ikke trykker 'gi nytt navn', men bare trykker to ganger forsiktig på filen, ikke et direkte dobbelklikk, men bare to forsiktige klikk. Da blir skriften markert, og prøv å endre det da. Da kommer det sikkert ikke opp sån greie. Eller jeg vet ikke. Prøv det du, og går det ikke så går det ikke. Edit: Åja nå ser jeg på bildet. Hvorfor skjer dette da? Endret 24. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
zevres Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 nei det hjelper ikke :/ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hmm.. Ja da ser jeg ingen annen løsning enn å laste ned sang fra linken som borgen sendte, eller du kan jo alltids prøve det med en annen sang. Jeg tror ikke dette fungerer, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Er det noen ruter eg må krysse av i inne på valg? utenom den der stop som gjør det selv Lenke til kommentar
zevres Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Eneste problemet hos meg er at når eg skifter navn på den så får eg ikke spørsmål om eg vil endre den fordi det vil endre helle filen, og eg vet ikke hvordan eg får det til å komme fram :/ Lenke til kommentar
zevres Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 eg fant ut av det , var en detalje som manglet, eg tok den sangen som var forkortet ut på skrivebordet, slette alle filer fra den som lå i iTunes, så kalte eg den .m4r la den tilbake i iTunes så virket det Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Åja! Bra Skjønte det måtte være en liten bagatell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå