Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen er stebroren min

Gjest guest_hitch*

Anbefalte innlegg

Gjest guest_hitch*

Bakgrunnsinfo: Eksen min er altså stebroren min. Min mor og hans far er samboere, ikke gift, altså ingen blodsbånd. De flyttet sammen da jeg var 12 år, og et år senere var jeg og "stebroren" min sammen. Jeg bodde ikke fast hos moren min i den perioden, halvparten av tiden bodde jeg hos faren min. Så jeg rakk aldri få noe familieforhold til han. Det var alltid spenning mellom oss, og jeg så på han som en venn fremfor familie. Vi var sammen i nesten 5 år, og de siste årene bodde jeg så og si hos/med han. Venner og familie godtok det (etterhvert), og vi var som et hvert vanlig par.

Problemet er hvordan jeg skal fortelle min nye kjæreste dette. Vi har vært sammen i litt over 2 måneder, og jeg må jo fortelle det før eller siden. Men jeg er nervøs. Misforstå meg rett, jeg angrer ikke på at vi var sammen, og jeg skammer meg ikke. Jeg lurer bare på hvordan han vil ta det, hvordan han vil reagere. Og ikke minst hvordan jeg bør si det? Han er en veldig flott fyr, og jeg vet han er glad i meg. Men dette er jo ikke så veldig vanlig, og jeg vet det er mange som har sterke meninger om dette. Så jeg lurer på hvordan DERE, gutt som jente, ville reagert? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fortell det akurat som det er. Tror ikke det er så mange som reagerer på det da. JEG ville iallefall ikke ha gjort det!

Ettersom det ikke er noe genetisk og det er "inngifta" er det jo en helt annen sak enn om det hadde vært din ordentlige bror! :) hehe

Lenke til kommentar

Si det som det er. Det er jo ikke verre enn det. Kanskje du ikke skal begynne med: "Hei, du jeg var sammen med stebroren min". Dette skjønner jo du veldig godt selv at du ikke skal si ;) Si det som det er som jeg sa tidligere. Er han noen lunde normal i toppen vil han godta det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...