Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvorfor bokføres ikke paypal-overføring fra banken?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg registrerte torsdags kveld en paypal-konto, og ønsker derfor å knytte opp visa-kortet mitt til denne kontoen. Det som skjer da, er at det trekkes 15 kroner fra bank-kontoen din som overføres til pay-pal-kontoen din. Såvidt jeg forstod det, skulle man ta den koden som ligger i teksten som kommer opp når banken har bokført transaksjonen, taste denne koden inn på paypal.com, og dermed blir kredittkortet godkjent der. Men den blir jo ikke bokført! I nettbanken står det bare hvilken dato det er, at det er belastet via VISA, og hvor mye penger det er snakk om.

Tar det virkelig så lang tid for at slike ting skal skje?

Jeg skal nemlig bestille et par øreplugger fra ebay og er avhengig av å få bekreftet det visa-kortet! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at den overføringen først bare ble registrert sånn uten info, og så etter et par dager kom det mer utfyllende info som jeg kunne få opp ved å trykke på et eller annet ikon ved selve transaksjonen i nettbanken. Hvis ikke det kommer etter et par dager er vel rådet det gode gamle "ring til banken din". Nå i 2009 er PayPal så utbredt her i landet at de nesten garantert kjenner til problemstillingen, med mindre du benytter en eller annen lokal bank på et sted som er featured i "der du ikkje skulle tru at nokon kunne bu".

Lenke til kommentar

Hehe, jeg benytter Sparebanken 1, så det er nok ikke noe problem.

Jeg ser det at teksten på andre visa-kjøp har kommet litt etter litt. Men det var jo litt dumt at det tok så lang tid denne gangen, men jeg får bare smørre meg med med tolmodighet da, kanskje kommer det i morgen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...