Pysj Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Her er dingsen som hindrer andre i å se skjermen på Blackberry-en din. Les mer Lenke til kommentar
Stonesrocker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det Blackberry som har lagt denne? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvem gidder å drasse på en sånn dings når man kan bruke en folie som ødelegger innsynsvinkelen? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ikke akkurat noe jeg ville hatt i lommen min Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva med å ... bruke hånda til å gjøre akkurat det samme? Lenke til kommentar
kiriz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fatter meg ikke på hva de folka som lagde den tenkte... anyways; Er det bare meg eller har artiklene, både her og på Hardware blitt meget dårlige, eller, veldig korte? Ikke så mange nyheter heller, men det skjer vel ikke så mye i mobil verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Veldig greit å ha hvis du er i en ørken og må skjerme mobilskjermen for sollys og sand hvis du må sende en mail etter hjelp. Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er det Blackberry som har lagt denne? Ikke blackberry, står Mobile Visor i teskten. hvorfor ikke bare montere på film på skjermen som hindrer innsyn fra siden? Endret 23. mars 2009 av Evenmosbek Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hadde da vært mer interessant med et belegg på skjermen, som gjorde den uleselig fra andre vinkler. Eller kanskje noen briller, samt et filter på skjermen, og dette ville gjøre at bare du så teksten? (forresten, tror ikke det var en god ide) Endret 23. mars 2009 av kornelen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor viktig er det å sende e-post fra toget uansett. Folk narres til å tro at de har behov for mye rart. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 På bussen pleier jeg enkelt og greit å bare lene meg litt til siden slik at den som sitter ved siden av ikke ser. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Mange av Blacberry sine kunder er vel firmaledelse osv, som sikkert synes et slikt produkt er midt i blinken for å sikre sensitive opplysninger fra uvedkommende. Personlig ville jeg aldri drasset rundt på noe slikt, men det er sikkert nok der ute som gjør. Hvor viktig er det å sende e-post fra toget uansett. Folk narres til å tro at de har behov for mye rart. Svært mange har faktisk et behov, men du ville vel latt mobilen ligge selv om jobben din krevde at du sjekket mail på reiser, og heller bedt sjefen slutte å lure deg med sine behov? Endret 23. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mange av Blacberry sine kunder er vel firmaledelse osv, som sikkert synes et slikt produkt er midt i blinken for å sikre sensitive opplysninger fra uvedkommende.Personlig ville jeg aldri drasset rundt på noe slikt, men det er sikkert nok der ute som gjør. Hvor viktig er det å sende e-post fra toget uansett. Folk narres til å tro at de har behov for mye rart. Svært mange har faktisk et behov, men du ville vel latt mobilen ligge selv om jobben din krevde at du sjekket mail på reiser, og heller bedt sjefen slutte å lure deg med sine behov? Jobbreiser er vel greit, men hva skal folk med det ellers? Hva er feil med en SMS? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei det kan man si, men Blackberry har jo sin styrke i bedriftsmarkede, og de fleste som sitter på toget og skriver/leser mail på telefonen har jeg fortsatt inntrykk av gjør det i jobbsammenheng, Venter jeg på en "viktig" mail, hender det jeg sjekker på mobilen også, og ser ikke noe verre i å skrive en mail enn å skrive en sms egentlig. Mail får man jo lagt inn linker, bilder og langt mer tekst enn en sms også som regel, så behovet kan jo være der, selv om mange kanskje tar behovet sitt litt vel langt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jobbreiser er vel greit, men hva skal folk med det ellers? Hva er feil med en SMS? Man kan jo snu argumentet ditt da. Hva er feil med e-post? Leser og skriver ofte e-post på bussen jeg. Fin måte å bruke tid på som ellers ville gått med til å stirre ut av vinduet. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I USA bruker man e-post istedet for SMS hele tiden. E-poster kan skrives lengre, med formatering og annet innhold som f.eks. bilder og vedlegg. Gleder meg til den dagen jeg slipper SMS, og kan skrive e-post hele tiden, siden folk flest forhåpentligvis bruker push. Lenke til kommentar
iwood Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spørsmålet e om eg ikkje bare ville blitt mye mer interessert i hva naboen holdt på med, hvis han hadde på seg en "jeg gjør ingenting mistenkelig"-plakat over hele overkroppen, eller om han ikkje hadde det. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I alle dager da Tok meg sånn ca 10 sekunder på google å finne noe MYE bedre: http://www.greatgadgets.co.cc/cellphones-a...-screen-filter/ Hvorfor i alle dager skulle man ha en sånn stygg skjerm på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg