test56185 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 hei! på skolen skal jeg skrive en fortelling/novelle på 3-4 sider, men jeg er tom for ideer stilen skal leveres i morgen, så jeg lurte på om jeg kunne få noen gode forslag til emne på fortellingen håper på raskt svar, på forhånd takk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvilket klassetrinn? Kan være kjekt å vite før folk kommer med tips. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Hvilket klassetrinn? Kan være kjekt å vite før folk kommer med tips. 8. klasse Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da burde du ha rasisme eller mobbing som tema. Pleier å slå an på det trinnet. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Da burde du ha rasisme eller mobbing som tema. Pleier å slå an på det trinnet. takker, Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Må nesten dele min egen modell med deg, har aldri feilet hos meg; Rainbowlady-modellen: - Introdusér melankolsk og dypttenkende jente - Lykkelig flashback - Tilbake til status quo, hvor alt er trist - Spasertur i stille og deilige omgivelser (fjellet, en stille bro, elv, osv.) - Hun blir lykkelig fordi hun skal ta kontroll - Selvmord Som Mr. Sjimpanse nevnte, mobbing og rasisme slår alltid godt an på det trinnet. Lærere har en tendens til å bli rørt, kvinnelige spesielt, av en uskyldig 13-åring som så gjerne vil kaste lys på hvor tøft ting kan være og hvor urettferdig verden ofte er. Slå opp i ordboken din også, finn et par poetiske ord og sleng dem med. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå