- Slaktarn - Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Åh... dette blir bra :-) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Først og fremst: Nå er dette naturligvis ikke uten forbehold. Det skal mye til å gjøre dette like bra som de to første spillene, men jeg tør å håpe på at dette blir quality. Men det er én ting jeg lurer på. På slutten av Max Payne 2 døde Mona Sax, bortsett fra på høyeste vanskelighetsgrad. Da overlevde hun i den lille cutscenen på slutten. Hvilken virkelighet skal de forholde seg til nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) I mine øyne har Rockstar aldri gjort en flopp. Folk i disse dager begynner å bli altfor kresne. Skulle gjerne spillt ett nytt GTA med verden og universet som lekeplass men det gidder nok ikke rockstar å bruke tid på, ville vel tatt en halv terrabyte lagringsplass også. hehe Spillt max payne 2 men viste seg at jeg er mer interissert i open worlds. Endret 23. mars 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg tror ikke det handler så mye om at det er Rockstar selv som utvikler det, de er veldig dyktige. Det handler nok mer om at det ikke er Remedy selv som gjør det, og vi som er fan av serien holder Remedy veldig høyt aktet. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Får håpe de klarer å beholde stemningen og humoren, og ikke minst at de får James McCaffrey til å gjøre stemmen til Max igjen. Den rå, lavmælte stemmen til McCaffrey gjorde MYE for stemningen for min del, og hvis de kutter den blir det bare... feil. Iallfall for min del Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 @Raven_Heart: Jo visst, Max Payne sin stemme er desidert super viktig. Dessverre går Rockstar på tynn is, håper de bruker tid og penger på spillet enn plagsomt anti pirat skrot som bare plager forbrukere og ikke piratene (Hinter til deres satsing på PC varianten av GTA 4, som bare ble en flopp) Det er her Rockstar kom til kort sist gang og jeg mistenker Max Payne 3 kommer til å gå samme vei. Men, jeg håper jeg tar feil og at vi får ett FULLVERDIG produkt som står i stil til 1'rn og 2'rn som bare var rent gull. Gammel historie stil og alt bygget klassiskt opp er bra, man trenger ikke alltid å tenke nye konsepter bare man får det til skikkelig. (Tenker på den klassiske Sint-politimann-på-hevntokt delen av historien her altså.) Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 *nynner på tittelmelodien til Max Payne* Får virkelig håpe at den gode stemningen fra tidligere spill opprettholdes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg