The Stig Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nytt gjensyn med vår alles kjære Max Payne er bekreftet av Rockstar. Les mer Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så nettopp at dette ble annonsert på To The Game. Hold your horses. Kan godt bli at dette blir dritfett, men det kan alltids bli en flopp. Jeg venter og ser. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 This is pure awesome. Jeg hoppet nesten i stolen da jeg så dette, men jeg må prøve å holde hodet kaldt i påvente av en eventuell katastrofe. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ENDELIG mer Max Payne... Den mannen er bare rå, synd Vladimir ble tatt av dage i 2'rn han ble en ganske klar favoritt for meg i 1'rn. Dessverre står Rockstar bak... Noe som lukter søppel slik som SocialClub og annet dill dall som er totalt unødvendig skrot. Håper dette klippes bort og at vi får ett spill som kan spilles og ikke bare patches. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 FANTASTISK! Dette har jeg ventet ekstremt lenge på! De tidligere max payne spillene var helt fantasiske, en unik atmosfære. Nei skulle jeg fortalt alt som er fantasisk med Max Payne spillene hadde det blitt en lang liste. Jeg hoppet nesten i taket da jeg fikk vite dette. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg veit ikke om jeg tørr å spille drømmene nå engang :/ For det er noe av det værste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hold your horses. Kan godt bli at dette blir dritfett, men det kan alltids bli en flopp. Jeg venter og ser. Siden det er Rockstar vi snakker om her tviler jeg sterkt på at det blir en flopp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå er det Rockstar Vancouver som utvikler det. Dem er kun kjent for Bully. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå er det ikke Rockstar som har stått bak Max payne 1 eller 2 heller men Remedy så det er de som burde ha kudos for de 2 foregående spillene. Nå har Rockstar tatt over og jeg lurer på om dette blir noe bra eller ei. Optimalt sett burde Remedy stått bak den tredje og, og jeg ville med glede ha ventet til Remedy var ferdig med Alan Wake for å få dem til å lage Max Payne 3. Jeg holder gledesutbrudde inne til spillet foreligger, om det er like bra som forgjengerne er jeg glad for det, men er naturlig skeptisk til dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Warning: Excessive use of smiley faces: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :D :D :w00t: :w00t: :D :D Denne annonseringen stiller seg i same klasse som Starcraft 2 og Red Alert 3 for min del. Max Payne er gjennomført råbra, sjølv om teknologien er litt utdatert i dag. Spelte gjennom MP1 og 2 seinast no i vinter på X360. I mine auge eit av tidenes beste spel når det gjeld historie, handling og måten den blir framført på. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har ventet endel på en oppfølger nå. Håper virkelig at denne kommer til å holde samme høyde som på 1 & 2. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Var veldig entusiastisk da jeg leste nyheten, helt til jeg fant ut at Remedy ikke har noe med spillet å gjøre. Jeg misliker sterkt at kvalitetsserier hores ut til andre utviklere på den måten á la Call of Duty 3 og 5. Men kanskje særlig Max Payne, siden den serien har en så distinkt stil og atmosfære at jeg er redd de nye utviklerne ikke helt klarer å "knekke koden". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Flotte nyheter. Spilte de to første igjen nå i vinter, holder seg bra Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Herlig! Fikk gåsehud da jeg leste dette nå Max Payne er noe av det beste jeg har spillt! Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå fikk jeg lyst til å gå igjennom 2'a igjen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når jeg ser hvordan det gikk med Soldier of Fortune tenker jeg med gru hvordan dette kan gå. De kludret til filmen maksimalt så får håpe de ikke kludrer til dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Blir interessant å se hvordan det utspiller seg, de to første er ganske god underholdning, og har en veldig god atmosfære. AtW Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja dette er veldig gode nyheter! Håper Rockstar får det til Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper bare de ikke ødelegger med en ny film Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er ikke i ekstase, selv om jeg har ventet på denne nyheten lenge. Jeg tviler sterkt på at rockstar vancouver kommer til å klare å bevare den samme mørke stemningen, humoren og i det hele tatt ivareta "max payne feelingen", noe som filmatiseringen av samme spillserie klarte å kjøre totalt i grøfta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg