Enceladus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er ute etter et forum som baserer seg rundt oss kunstnere, kunsten vi produserer og kulturlivet ellers. Noen som vet om noen seriøse forum? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hvordan kunst er det snakk om? Vi har jo forumkategorier på diskusjon.no for f. eks. foto, musikk og litteratur. Endret 23. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 storedyret.com er jo absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg tenker da på et norsk forum der stort sett kunstnere henger. Selv er jeg tegner. Men det er bare artig om det er et bredt spekter av ulike kunstformer som bedrives der Jeg føler jeg trenger et alternativ til diskusjon.no Edit: storedyret.com skal sjekkes ut . Tusen takk Kom gjerne med flere om de eksisterer. Endret 23. mars 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
emero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det store dyret er mitt favorittsted, selv om jeg ikke poster der selv. Elsker alt det flotte som blir lagt ut der, og alt jeg kan lære. http://www.storedyret.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå