Gå til innhold

[U]sikker.. [U]bestemt.. [U]ærfaren.. [U]ngdom.. [U]tenland

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Jeg skal fra august av iår tilbringe et år i usa, og planlegger å kjøpe meg et digitalkamera. Kommer til å bli brukt til å "forevige minner". Bildekvalitet og slik er ikke så veldig viktig. Selvfølgelig har det litt å si, men har ikke behov for det mest hi-tech kameraet på markedet. Har fått tilbud fra en bekjent som jobber i elektronikkbrutikk om å få kjøpe Sony DSC-P50 til 3600,- Det både høres og er sikkert et veldig bra kjøp, men.. Trenger jeg virkelig et sånt kamera ? Veldig positivt størrelsen på kameraet. "Long time MPEG movie (no audio)" - Slikt trenger jeg jo ikke. Snakka forresten med diverse folk, og de sa at Sony kommer med nye kameraer snart, og prisene synker stadig. Hadde selvfølgelig vært morsomt å hatt kamera nå med eeeeen gang, men alt avhenger for min del egentlig an på pris og behov. Bildene skal brukes til mitt nettsted som er under full konstruksjon. Det her hit bildene kommer til å bli uploadet. Alt av redigeringsprogram og slikt både har jeg og har ingen problemer med og skaffe. Men på stramt budsjett ellers (hvertfall for øyeblikket) er det viktig for meg å velge et kamera som både er økonomisk riktig og som dekker mine behov.

velvel.. ble mye bullshit her men.. noen som har noe å komme med ? :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke testet C-1 skikkelig, men etter å ha prøvd forløperen 860-l må jeg si at kameraet generellt tar gode bilder, og kameraene er enkle og intuitive i bruk. med 1.3 megapixels kan du printe ut 10x15 (vanlig liten papirkopi størrelse) i grei kvalitet. Ville sterkt vurdert dette kamera var jeg deg, evt. gå opp til en zoom-modell (husker ikke navnet).

Henning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...