Coffey Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Heisann! Det er to Youtubefilmer jeg gjerne skulle funnet, men jeg finner ingen av dem. Den første er mange klipp av Australia som en mann filmet så det hele ser ut som det er miniatyrer. Poenget er at det er klipp av ekte mennesker i fort film, som f.eks en strand, men det hele er filmet med en teknikk så det ser ut som en miniatyrverden. Det andre klippet er et foredrag av en mann som har kreft. Han snakker om hvordan man kan oppnå drømmene man satt som barn. Dette skulle jeg virkelig ha funnet. Tusen takk, på forhånd! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den første er mange klipp av Australia som en mann filmet så det hele ser ut som det er miniatyrer. Poenget er at det er klipp av ekte mennesker i fort film, som f.eks en strand, men det hele er filmet med en teknikk så det ser ut som en miniatyrverden. Er det denne her kanskje? Effekten heter tilt-shift. http://www.youtube.com/watch?v=a146Vz7kRRg Det andre klippet er et foredrag av en mann som har kreft. Han snakker om hvordan man kan oppnå drømmene man satt som barn. Dette skulle jeg virkelig ha funnet. Er det den her? Her ikke sett gjennom filmen selv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Den første filmen er riktig, tusen takk! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan den andre filmen være ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Tusen, tusen takk! Det var den jeg var på jakt etter. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå